کد خبر : 2317 / /
/

​نامه یک بازنشسته به قالیباف: رفع تبعیض میان بازنشستگان صحت ندارد!یک بازنشسته کارگری در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه مجلس به معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

محمدعلی براتی (بازنشسته تامین اجتماعی از قروه کردستان) در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: ما مستمری بگیران حداقل بگیر تامین اجتماعی از مسئولان عالی این نظام تقاضا داریم صدای ما را بشنوند و به درد دل ما گوش کنند. اینکه وزیر کار و مسئولین تامین اجتماعی مرتب اعلام می‌کنند دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری‌ها اکنون برابر شده به هیچ وجه صحت ندارد.

بنده با سی سال سابقه و فوق دیپلم اکنون در فروردین ۱۴۰۰ چهار میلیون و دویست هزار تومان می‌گیرم در حالیکه هم رتبه من در صندوق کشوری سال ۹۹ شش میلیون تومان دریافتی داشت. من فیش‌هایشان را دیده‌ام و بنابراین تقاضا داریم به طور جد پیگیری و مطالبه‌گری بفرمایید تا حق و حقوق ما استیفا و ترمیم شود. البته مجلس بودجه خوبی برای تامین اجتماعی تصویب کرد که جای تشکر دارد، اما این بودجه تاکنون به طور کامل به درد ما نخورده است. مطمئن هستم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.