کد خبر : 2647 / /
/

شرق در مطلبی مدعی شد زنی که در فایل ویدئویی دعوت دختر ۱۴ساله به مناظره با فایزه هاشمی دیده می‌شود، منصوره معصومی اصل است.

فائزه هاشمی رفسنجانی (زاده ۱۷ دی ۱۳۴۱) سیاستمدار ایرانی است. فائزه هاشمی نماینده تهران در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی بود. فائزه هاشمی دومین دختر اکبر هاشمی رفسنجانی است. فائزه هاشمی از نظر سیاسی دارای گرایش اصلاح‌طلبی است. فائز هاشمی از اعضای بنیانگذار حزب کارگزاران سازندگی به‌شمار می‌آید.

حامی محسن‌رضایی، پشت‌پرده مناظره با فائزه هاشمی

شرق در مطلبی مدعی شد زنی که در فایل ویدئویی دعوت دختر ۱۴ساله به مناظره با فایزه هاشمی دیده می‌شود، منصوره معصومی اصل است. از او یک فایل ویدئویی در‌حال سخنرانی در جمع زنان علیه حسن روحانی هم وجود دارد. او کاندیدای پیشین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج از فهرست اصولگرایان بود.

فائزه هاشمی

او عضو رسمی یا از افراد نزدیک به جبهه ایستادگی نزدیک به محسن رضایی است. توییتر منصوره معصومی‌اصل پر از توییت‌های حمایتی از محسن رضایی است. منصوره معصومی گفته که در سفرهایش به شهرهای مختلف متوجه شده که نخبگان تنها کسی را که شایسته ریاست‌جمهوری می‌دانستند، محسن رضایی است.

دختر نوجوانی که در یک کلیپ پیشنهاد مناظره با فائزه هاشمی را مطرح کرده بود، پس از قبول این پیشنهاد از سوی او گفت: شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم!

پذیرش فائزه هاشمی برای مناظره

ز متن کامل گفته‌های این دختر نوجوان در کلیپ تازه‌ای که در فضای مجازی منتشر کرده به این شرح است:

«سلام فائزه خانم

من امروز در سایت‌ها دیدم شما پیشنهاد مناظره با من را قبول کردید و آماده‌ی مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست‌جمهوری هستید و شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید رد صلاحیت شوید. ان‌شاءالله مناظره‌ی ما باشد برای بعد از انتخابات.

آهان، راستی من فصل امتحاناتم است و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم، تا در آینده عاقبت به شر نشوم»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.