کد خبر : 2731 / /
/

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اعطای مرخصی به زندانیان گفت: ان شاءلله در روزهای آینده و لیالی قدر تعداد دیگری به مدت ۲۰ روز به مرخصی می‌روند.

 

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: تمامی زندانیان ورود به زندان در بدو ورود تست کرونا می‌دهند و اگر مبتلا باشند به قرنطینه می‌روند و اگر شرایط آزادی آنها فراهم باشد آزاد می‌شوند و همچنین وضعیت سلامت زندانیان مستقر در زندان روزانه پایش می‌شوند.

اسماعیلی گفت: اعطای مرخصی به زندانیان که از اول شیوع کرونا بیشتر شده و همچنین برگزاری آنلاین جلسات رسیدگی به پرونده‌ها و جلوگیری از رفت و آمد زندانیان از زندان به دادسرا و … سبب جلوگیری از شیوع کرونا در زندان‌ها شده است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین اعطای مرخصی به زندانیان هم از جمله اقدامات دیگری بوده است و تا امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از مرخصی ماه رمضان بهره‌مند شدند و ان شاءلله در روزهای آینده و لیالی قدر تعداد دیگری به مدت ۲۰ روز به مرخصی می‌روند.

وی ادامه داد: موفق‌ترین عملکرد را در بین تمام زندان‌های دنیا در مواجه با ویروس کرونا داشته‌ایم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.