کد خبر : 2732 / /
/

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص کاندیداتوری آیت الله رییسی گفت:‌پاسخ ما در ارتباط با این سوال قبلاً اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلاً اتفاق جدیدی رخ نداده است.

 

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظر آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات تغییری کرده است یا خیر افزود: پاسخ ما در ارتباط با این سوال قبلاً اعلام شده و همان پاسخ قبلی است و فعلاً اتفاق جدیدی رخ نداده است.

غلامحسین اسماعیلی ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه آیا آقای رئیسی در انتخابات کاندیدا می‌شوند؟ گفت: انجام خدمات کاملا موفقیت‌آمیز در قوه‌قضائیه و در دوره تحول از آغازین روزهای مسوولیت آیت‌الله رئیسی بوده است. ایشان با برنامه تحول و جامع مسوولیت قوه‌قضائیه را قبول کردند و روند اقدامات ایشان مشخص و منطقی و به دور از کار تبلیغاتی بوده و طی می‌کند.

غلامحسین اسماعیلی افزود: تاجایی که اطلاع دارم در دیدار با دانشجویان نیز همین سوال را از ایشان پرسیدند و ایشان پاسخ دادند که من به جز قوه‌قضائیه به مساله دیگری فکر نمی‌کنم. ما هم شاهد هستیم ایشان به‌صورت شبانه‌روزی تمام توان و انرژی خود را مصروف قوه‌قضائیه می‌کنند و تا امروز نه ایشان نظر دیگری داشتند و نه ما رویکردی دیگری را مشاهده کردیم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.