کد خبر : 3590 / /
/

رئیس‌جمهور در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه روند نزولی در همه استان‌ها آغاز شده است، گفت: واکسنی که در اختیار ما هست محدود است و ناچاریم سراغ گروه‌های در معرض خطر برویم.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق گزارش‌های امروز، روند نزولی در همه استان‌ها آغاز شده است. شاید بتوان گفت که از پیک موج چهارم عبور کردیم؛ البته به معنی پایان موج چهارم نیست.

وی گفت: واکسنی که در اختیار ما هست محدود است و چون محدود است ناچار شدیم سراغ گروه‌های سنی برویم که بیشتر در معرض خطر هستند.

واکسیناسیون مسئولین

روحانی افزود: اگر بتوانیم تا پایان این دولت ۱۳-۱۲ میلیون نفر که در گروه‌های پرخطر هستند را واکسینه کنیم که باید انجام شود، مرگ و میر به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در توزیع واکسن همه تلاش و دقت لازم صورت می‌گیرد، افزود: معلوم است چه تعداد واکسن وارد کردیم و معلوم است تا این لحظه چه تعدادی واکسینه شده‌اند.

روحانی با بیان اینکه هیچ مسئول رده بالایی را سراغ ندارم که واکسن زده باشد، گفت: برخی شوخی یا جدی می‌گویند واکسن که آمده، اول ما زده‌ایم؛ عرض می‌کنم که بنده هم نزده‌ام چون هنوز نوبتم نشده است، همه در نوبت خودشان مثل بقیه مردم واکسن خواهند زد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.