کد خبر : 9874 / /
/

تولید ساندویچ پانل دیواری یک فرآیند پیچیده چند مرحله ای است که در آن حتی کوچکترین نادرستی و کاستی قابل تحمل نیست. گروه صنعتی ایران پانل با چندین سال تجربه در این زمینه، از یک سیستم مدیریت تولید موثر برای تولید انوع مختلف ساندویچ پانل استفاده می کند. این امر به ما اجازه می دهد تا هر مرحله از تولید را تحت نظر داشته باشیم و در نتیجه میزان تلفات و مواد معیوب ساندویچ پانل ها را به حداقل برسانیم.

در تولید ساندویچ پانل های دیواری مجموعه ما، از پشم معدنی ساختاری و همچنین از پلی استایرن منبسط شده استفاده می کنیم. این پرکننده ها با عایق حرارتی عالی باعث، افزایش مقاومت مکانیکی ساندویچ پانل ها می شوند، همچنین آنها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی دارای جرم و حجم نسبتاً کمی هستند، برای همین می توانند ضخامت سازه های محصور شده را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

معمولا ساندویچ پانل دیواری گروه صنعتی ایران پانل، با پرکننده بازالت (پشم معدنی) با رعایت دقیق استانداردهای موجود تولید می شود. گاهی برای بالا بردن کیفیت ساندویچ پانل ها از مواد پرکننده مانند، فوم پلی استایرن مطابق با قوانین موجود استفاده می شود. ساندویچ پانل های سقفی ما نیز با مواد بازالت و طبق همان مشخصات، مانند پانل های دیواری ساخته می شوند.

گروه صنعتی ایران پانل به عنوان تولید کننده ساندویچ پانل های دیواری و سقفی و سردخانه ای، تضمین می کند که همه محصولات تولیدی این شرکت دارای گواهینامه و مطابق با استانداردهای سیستم کیفیت هستند. علاوه بر این، ما ضمانت نامه هایی را برای تمام مصالح ساختمانی فروخته شده ارائه می دهیم تا مشتریان ما با خیال راحت و با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

955

دو نوع روش تولید برای ساندویچ پانل دیواری وجود دارد، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک.

فرایند تولید نیمه اتوماتیک ساندویچ پانل های دیواری شامل:

  1. بررسی مشخصات ورق فولادی و انتخاب مناسب ترین آن
  2. قرار گیری ورق فولادی روی ریل تولید
  3. توزیع عایق (پر کننده) بر روی سطح ورق پایین
  4. قرار دادن ورق بالا
  5. پرس کردن محصولات
  6. پردازش برای دادن اندازه مناسب

فرآیند تولید ساندویچ پانل های دیواری به صورت خودکار شامل:

  1. قرار دادن مواد روی خط تولید(روی کویل های فولاد گالوانیزه با لایه پلیمری)
  2. توزیع عایق روی سطح
  3. استفاده از چسب پلی اورتان
  4. اضافه کردن پروفایل به محصول نهایی
  5. پردازش در کوره های مخصوص با دما و فشار بالا

البته فرایند ذکر شده برای تولید ساندویچ پانل های دیواری به صورت کلی است و هر کدام از مراحل می تواند پیچیدگی های خاص خود را داشته باشد.

ساندویچ پانل دیواری مدرن چه تفاوت هایی با مصالح سنتی دارد؟

ساندویچ پانل دیواری جزوه مصالح پرتقاضا به شمار می رود که برای پوشش سازه های مختلف از جمله دیوار سردخانه، دیوار سازه های صنعتی، دیوار سازه های مسکونی، دیوار سازه های نظامی، دیوار سازه های آموزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای ساندویچ پانل دیواری

  • ساختار سبک با استحکام بسیار بالا
  • مقاوم در برابر آتش
  • خواص عایق حرارتی بسیار عالی
  • حمل و نقل راحت و ارزان قیمت
  • نصب ساده با کمترین تجهیزات
  • ظاهر جذاب و بسیار زیبا
  • توانایی تحمل تغییرات دما
  • سازگاری با محیط زیست
  • تطبیق پذیری (ساندویچ پانل ها معمولا با موفقیت در تمام مناطق آب و هوایی استفاده می شوند)
  • هزینه پایین در مقایسه با مصالح قدیمی
  • افزایش مقاومت در برابر رطوبت، پوسیدگی
  • دوره ساخت و ساز به طور قابل توجهی تسریع می یابد

956

با کمک ساندویچ پانل دیواری ضخامت پارتیشن ها و دیوارها بسیار کاهش می یابد، بنابراین مساحت مفید محل افزایش پیدا می کند. این موضوع در آپارتمان ها بسیار مفید خواهد بود، زیرا اکثر آپارتمان های موجود در شهر های بزرگ با کمبود فضا مواجه هستند.

ساندویچ پانل دیواری یک ماده تکمیل کننده زیبا است که نه تنها ظاهر زیبایی به نما می بخشد، بلکه سطوح بالایی از عایق و جذب سر و صدا را نیز فراهم می کند. از جمله موارد دیگر ساندویچ پانل های دیواری که می توان به آنها اشاره کرد، ساختار قابل اعتماد و با دوام آنها است که البته بر عمر مفید ساختمان ها نیز تأثیر می گذارد.

در حال حاضر طیف گسترده ای از مواد پرکننده برای ساندویچ پانل ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گزینه مناسب را متناسب با ساختمان خود انتخاب کنید.

تنوع رنگ ساندویچ پانل دیواری مورد دیگری است که ساندویچ پانل ها را از مصالح سنتی متمایز می کند. شما می توانید با کمک پانل های دیواری نمای بسیار زیبا ایجاد کنید که جذاب باشد. فقط کافیست برای انتخاب مناسب ترین ساندویچ پانل به گروه صنعتی ایران پانل مراجعه کنید تا با قیمت بسیار ارزان با کیفیت ترین پانل را برای خود خریداری کنید.

گروه صنعتی ایران پانل در زمینه فروش ساندویچ پانل می تواند بیشترین خدمات را به شما ارائه دهد، پس لطفا با ما تماس بگیرید تا شما را با محصولات خود آشنا کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.