کد خبر : 9928 / /
/

فیس بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد قطعی این سرویس همچنین به ابزارها و سیستم‌های داخلی این شرکت لطمه زد.

فیس بوک اعلام کرد تغییرات ترکیب بندی در مسیریاب‌هایی که ترافیک شبکه را میان مراکز داده‌ها هماهنگ می‌کند موجب مسائلی شد که ارتباطات شبکه را مختل کرد.

 

فیس بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد قطعی این سرویس همچنین به ابزارها و سیستم‌های داخلی این شرکت  لطمه زد.

بر اساس بیانیه فیس بوک، تغییرات ترکیب بندی در مسیریاب‌هایی که ترافیک شبکه را میان مراکز داده‌ها هماهنگ می‌کند موجب مسائلی شد که ارتباطات شبکه را مختل کرد.

فیس بوک همچنین اعلام کرد هیچ گونه شواهدی درباره لو رفتن اطلاعات کاربران در نتیجه این قطعی در دست نیست.

این شرکت تاکید کرد به روشنی معتقد است که منشا قطعی روز دوشنبه یک تغییر اشتباه در ترکیب بندی شبکه بوده است.

فیس بوک خاطرنشان کرد اکنون سرویس‌های این شرکت بار دیگر بازیابی شده و در دسترس است و تلاش برای باز گرداندن کامل آن‌ها به وضعیت عادی در جریان است.

صدها میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی شرکت فیسبوک در سراسر جهان دوشنبه، ۴ اکتبر از بروز یک اختلال گسترده در مجموعه برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، اینستاگرام، و مسنجر فیسبوک خبر دادند.

گفتنی است به‌دنبال بروز این اختلال گسترده، دسترسی میلیون‌ها کاربر به این شبکه‌های اجتماعی قطع شد. این اختلال نه تنها در شبکه اجتماعی فیسبوک و تمام پیام‌رسان‌های زیر مجموعه این شرکت ایجاد شد بلکه باعث از کار افتادن سایت‌های دیگری تیک‌توک، آمازون و گوگل نیز شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.