کد خبر : 10221 / /
/

جدیدتریم عکس بابک جهانبخش و همسرش که اخیرا منتشر شده است را مشاهده می کنید.

بابک جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان است. بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است. بابک جهانبخش دو بار ازدواج کرده است. بابک جهانبخش یک فرزند دارد. بابک جهانبخش قبلاً فوتبالیست بوده است. 

بابک جهانبخش

نام اصلی: علی جهانبخش

سال تولد: 1 فروردین1362

محل تولد: بوخوم ، آلمان

ملیت: ایران

سبک: پاپ

سال فعالیت: 1384 تا کنون

همسر اول: مروارید شهریاری

همسر دوم: پریا پرتوی فرد

فرزند: آرتا

بابک جهانبخش و معرفی کوتاه

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان، خواننده است. فارغ التحصیل رشته صداگذاری موسیقی می باشد، نام اصلی اش علی و قبلا فوتبالیست بود اما بعدا خواننده شد، تابحال دوبار ازدواج کرده و یک پسر هم دارد.

بابک جهانبخش

 

بابک جهانبخش، به علت تحصیلات پدرش در آلمان بدنیا آمد.

او از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کردو با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند و در دوره های موسیقی ایران شرکت کرد.

ازدواج اول بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در سال 1388 با مروارید شهریاری ازدواج کرد.

بیوگرافی بابک جهانبخش//ازدواج اول بابک جهانبخش/ازدواج دوم و همسر بابک جهانبخش/عکس های بابک جهانبخش/ازدواج دوم و همسر بابک جهانبخش

خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت بابک جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شکل و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می باشد.

خانم شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی است، یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه تجارت از وی منتشر شده است.

بابک جهانبخش

همسر دوم بابک جهانبخش

ماجرای طلاق جهانبخش از همسر اولش اعلام نشد او در روزهای پایانی آذر ماه 96 با انتشار عکسی خبر از ازدواج دوم خود داد، همسر دوم او خانم پریا پرتوی فرد طراح و مدل لباس می باشد.

بابک جهانبخش

اینستاگرام بابک جهانبخش

https://www.instagram.com/babakjahanbakhshoriginal/

اینستاگرام پریا پرتوی فرد

https://www.instagram.com/paryapartovifard/

مجوز بابک جهانبخش

بابک جهانبخش، در ایران زیر نظر مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی، دوره های جدید موسیقی را گذراند و در سال 1376 در 14 سالگی با تایید علی معلم مجوز اجرا در تلویزیون را گرفت.

اولین آلبوم بابک جهانبخش

بابک جهانبخش، سال 1382 در 20 سالگی شروع به تولید آلبوم موسیقی کرد و در نهایت سال 84 با گرفتن مجوز آلبوم چی شده را منتشر داد که در همان سال بعنوان دومین پدیده سال موسیقی انتخاب شد.

آلبوم من و باران در تیر 91 او را وارد مرحله جدیدی در موسیقی کرد.

بابک جهانبخش

پیشنهاد بازیگری به بابک جهانبخش

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته ام، ولی تا الان که مقاومت کرده ام ! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می کند و هرکسی هرکاری نباید انجام دهد.

فوتبال بابک جهانبخش

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است. فوروارد و هافبک راست، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم بوخوم، بازیکن تیم های مختلف رده سنی پایین اش بودم، در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم ها بودم لباس تیم مان هم آبی بود

وقتی از بوخوم برگشتم به ایران، از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند، من هم به این تیم علاقه مند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم.

فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفت کردم. ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت، بعضی بی احترامی ها در آن روزها به من خیلی فشار می آورد.

همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم.

بابک جهانبخش

رژیم غذایی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش: ذاتا استعداد چاقی دارم؛ البته نه به این معنا که خیلی چاق شوم ولی اگر رعایت نکنم، خیلی زود تپل می شوم و به همین دلیل رژیم غذایی ام را معمولا رعایت می کنم

به نظرم یک هنرمند لازم است که تناسب اندام هم داشته باشد.

تیپ بابک جهانبخش

لباس و پوشش خیلی برایم مهم است و حس می کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است، البته خیلی اهل این نیستم دائما به ظاهر و موهایم برسم.

مصاحبه با بابک جهانبخش

- نخستین باری که آرتا را در آغوش تان گذاشتند بخاطر دارید؟

بله به وضوح (با خنده). هیچ وقت یادم نمی رود. وقتی مادر آرتا برای زایمان رفت زمان زیادی طول کشید تا من را صدا کنند و خبر تولد فرزندم را بدهند در حالیکه افرادی که قبل و بعد از ایشان به اتاق زایمان رفته بودند، نوزادشان به دنیا آمده بود.

این تأخیر سبب شد به اتاق پرستاری بروم و از آن ها در خصوص علت این موضوع بپرسم که آن ها در پاسخ گفتند فرزندتان به دنیا آمده است و ما شما را صدا کردیم اما ظاهرا در بین شلوغی نشنیدید. پسرتان کنار کانتر در بخش نوزادان است. زمانی که به آن بخش رفتم داخل سبد چشمم به نوزاد قرمز با دماغی بزرگ افتاد. در آن لحظه با خودم گفتم ای بابک، اینهمه گفتم دماغ دیگران را مسخره نکن، بیا تحویل بگیر، پسر خودت با این دماغ به دنیا آمده است. فوری دستبندی که دستش بود را چک کردم تا مطمئن شوم رویش جهانبخش نوشته است.

دیدم بله، خودش هست، پسر من. پس از آن هر کسی از دوستان و اقوام می آمدند و چشم شان به آرتا می افتاد می گفتند وای این چه قدر شبیه بابک است. 

- در صورتیکه پسرتان بخواهد راهی غیر از موسیقی را برود کمکش می کنید؟

فرزندم هم انسان است و حق انتخاب دارد، من می گویم هر راهی را که دوست دارد برود ولی دوست دارم مثل یک انسان عادی زندگی کند زیرا آرامش بیشتری خواهد داشت خودتان را بگذارید جای یک آرتیست، از تعریف می شنود تا نقد، گاهی بد و بیراه می شنوی گاهی نوازش می بینی. هم دوستت دارم، برای مردم و حس علاقه شان احترام زیادی قائلم ولی در این جایگاه بودن سخت است و دوست دارم فرزندم زندگی آرامی داشته باشد.

- چه چیزی را در آرتا ببینید حال تان خوب می شود؟

عشق و مهربانی را. آرتا با وجود اینکه سن و سالی ندارد ولی مهربانی و محبّت را به خوبی می شناسد و آنرا بلد است. هر چند که این مسئله به همان نسبت که من را خوشحال می کند، سبب نگرانی ام هم می شود.

- تابه حال شده که به عنوان مثال یک کنسرت را بخاطر شرایط آرتا اجرا نکرده باشید؟

به این شکل که نه! ولی قاعدتا یکی از دغدغه های ما موقع برگزاری کنسرت این است که مثلا آرتا را پیش چه کسی بگذاریم! ؟ مخصوصا در کنسرت هایی که در دو سانس برگزار می شود این اتفاق بیشتر نمایان می شود. یا به عنوان مثال زمان برگزاری یکی از کنسرت های تهران، آرتا مریض بود و من پس از کنسرت سریع آرتا را بردم دکتر و…

- فکر می کنید آرتا بعدها که بزرگ شود به چه چیز شما افتخار می کند؟

فکر می کنم به سلامتم و اینکه هیچگاه تلاش نکردم از شهرتم سوءاستفاده کنم و همیشه سعی داشتم به سلامت از کنار بی اخلاقی ها عبور کنم.

- آرزویتان برای پسرتان چیست؟

 امیدوارم زندگی با آرامشی داشته باشد و من حس می کنم که هیچ چیزی را تو نمی توانی با آرامش عوض کنی حتی با میلیاردها پول، من خیلی وقت ها دیده ام طرف در برترین هتل ها آرامش ندارد ولی رد می شوی یک خانواده ای دور هم درون یک چادر نشسته اند و دارند از زندگی لذت می برند و آنجاست که می فهمی این خنده ها واقعی است نه آن خنده های زود گذر که پول و مادیات فراهم می کند. زیاده خواهی لذت زندگی کردن و آرامش را از انسان می گیرد. احتمالا این حرف تمامی پدرها به فرزندانشان باشد:طمعکار نباشید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.