کد خبر : 10840 / /
/

امیرحسین آرمان عکس جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

 امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران است. امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون است. امیرحسین آرمان فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است. امیرحسین آرمان زبان انگلیسی را به خوبی می داند. امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان از چه زمانی سروع به فعالیت کرد؟

امیرحسین آرمان در سال1381 با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شد. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کرد.

 امیرحسین آرمان چگونه وارد تلویزیون شد؟

او بعد از سال ها حضور موفق در سینما، سال 1391 با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

امیرحسین آرمان

  امیرحسین آرمان با کدام سریال مشهور شد؟

امیرحسین آرمان با حضور در سریال های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده شناخته شد.

علاقه امیرحسین آرمان به موسیقی

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری دستی هم در موسیقی دارد. می گوید: موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم و در حال آماده کردن آلبوم موسیقی ام هستم. به نظرم علاقه باید در هر رشته ای وجود داشته باشد که به سمتش کشیده شوی.

علاقه موسیقی در من همانطور که گفتم همیشه وجود داشت و الان هم تبدیل به دغدغه اصلی ام شده. از طرف دیگر فکر می کنم وسواسی که در زمینه موسیقی دارم خیلی بیشتر از حساسیت هایم در حیطه بازیگری است. در حال حاضر هم کارهای آلبوم را جلو می برم و خوشحالم که با درجه یک های این حوزه همکاری می کنم.

امیرحسین آرمان

پیشنهاد شبکه GEM  به امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان پیشنهاد شبکه جم را رد کرده است. می گوید : در همان زمانی که سریال پریا پخش می شود، به من پیشنهاد دادند که به ترکیه مهاجرت کنم و با آنها هر مبلغی که می خواهم قرارداد ببندم که من نپذیرفتم

بازیگران مورد علاقه امیرحسین آرمان

طرفدار برد پیت، آل پاچینو و مرحوم هیث لجر است. او پیشنهادهایی از سینمای خارج از کشور داشته اما قبول نکرده است.

مدلینگ امیرحسین آرمان

امیر حسین آرماندر کار مدلینگ هم فعالیت دارد و این روزها در تلویزیون و برای یک برند پوشاک مردانه به عنوان مدل، تبلیغات انحصاری انجام می دهد.

علایق ورزشی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان هل ورزش هست. آرمان می گوید: زیاد ورزش می کنم، زمانی که فرصت داشته باشم دوچرخه سواری در اولویت است و در کنار آن بدنسازی و شنا انجام می دهم.

امیرحسین آرمان

ازدواج امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. در مورد ازدواج می گوید: به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است؛ بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهاییکه در زندگی شان باید انجام بدهند، مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سر کار رفتن، سربازی رفتن و … می بینند و برایش سن و سال تعیین می کنند و مثلا می گویند الان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نیست. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد.تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.

صفحه اینستاگرام امیرحسین آرمان

آدرس صفحه اینستاگرامی امیرحسین آرمان amirarman@ می باشد، او بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده دارد و تاکنون نزدیک به 300 پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.

تلویزیون ایران است. ...

به گزارش سرویس پلاس برخط نیوز به نقل از رکنا - امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران است . امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون است. امیرحسین آرمان فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است . امیرحسین آرمان زبان انگلیسی را به خوبی می داند .امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است.

شروع فعالیت امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در سال1381 با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شد. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کرد.

ورود به تلویزیون امیرحسین آرمان

او بعد از سال ها حضور موفق در سینما، سال 1391 با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.