کد خبر : 11457 / /
/

اکرم محمدی از سال 1364 با نمایش خسیس وارد دنیای بازیگری شد

در این قسمت بیوگرافی اکرم محمدی بازیگر معروف ایرانی را قرار داده ایم. او به دلیل بازی در فیلم مادر علی حاتمی و بازی در سریال ستایش 3 معروف تر شد. در ادامه بیوگرافی این بازیگر، اطلاعات زندگی شخصی و طلاق، عکس های خانوادگی و اطلاعات کلی در مورد اکرم محمدی را آماده کرده ایم.

بیوگرافی اکرم محمدی

اکرم محمدی بازیگر متولد 6 مرداد سال 1337 در شهر تهران است. او زندگی آرامی دارد و در زمان بازیگری اش از حاشیه ها همیشه به دور بوده است. او تا مقطع دیپلم درس خوانده است و در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرده است و توانسته است که دانش بازیگری را به دست آورد.

اکرم محمدی از سال 1364 با نمایش خسیس وارد دنیای بازیگری شد و در دنیای سینما و هنر با همسر سابقش که مجید جعفری نام داشت آشنا شد. همسر سابق او کارگردان و بازیگر اهل شیراز است و از سال 1364 تا 1377 رئیس تئاتر شهر بود.

اکرم محمدی مدتی از دنیای بازیگری دور شده بود و در این مورد می گوید:

 من تجربه بازی در پدر سالار و خانه سبز را داشته ام و به شدت دلتنگ بازیگری هستم. بعد از سالها فعالیت انگار بخشی از وجود بازیگر را با بیکاری از او می گیرند اما من همچنان اعتقاد دارم نباید به هر قیمتی کار کرد. از سال ۹۲ به بعد هیچ پیشنهاد بازی به من نشد.

من دلیل این کنار گذاشته شدن را نمی دانم. البته معدود پیشنهاداتی بوده اما به هر حال کارهایی نبوده که من بازی در آنها را دوست داشته باشم. برخی پیشنهادات نسبتاً خوب هم بوده که متاسفانه به سر انجام نرسید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.