کد خبر : 11663 / /
/

عکس خواننده ها| عکس سلبریتی های معروف| عکس بازیگران| رضا صادقی و همسرش

. رضا صادقی تغییر فاحشی در مدل موهای خود داده است.

رضا صادقی با انتشار این عکس همه را شوکه کرد. رضا صادقی تغییر فاحشی در مدل موهای خود داده است. رضا صادقی یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ میباشد که به خواننده مشکی پوش هم معروف است. رضا صادقی در مرداد ماه سال ۵۸ در بندرعباس متولد شده است. رضا صادقی در زمان به دنیا آمدن مشکلی نداشت و با تزریق آمپولی اشتباه و با خطای پزشکی فلج شده است.

رضا صادقی

رضا صادقی و خلاصه زندگی نامه 

نام اصلی: رضا صادقی

نام مستعار: پادشاه مشکی

تولد: ۲۵ مرداد ماه ۱۳۵۸

ملیت: ایرانی

سبک( ها): موسیقی پاپ ایرانی

ساز( ها): گیتار، پیانو، کیبورد

  رضا صادقی و بیوگرافی شخصی

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرا، ایرانی اهل بندرعباس است.

رضا صادقی اصالتاً از شهریست به نام میناب روستای کریان و در ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. اول کار خود را با تلاوت قرآن شروع کرد. علاقه مندی او به موسیقی باعث شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد.

رضا صادقی

رضا صادقی خواندن را از زمزمه های قرآن آغاز کرد و اولین تجربه او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. رضا صادقی در سال ۱۳۷۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد. پس از آشنایی با سبک های مختلف تصمیم به ابداع روشی به اسم خود کرد.

رضا صادقی چه مشکل جسمی ای دارد؟

رضا صادقی در کودکی به بیماری ساده ای مبتلا شده بود. که در تنها کلینیک موجود در بندر حضور میابد و به دلیل اشتباه دکتر و تزریق اشتباه در نخاع کلیه اعضای بدن او فلج شد که به مرور زمان تمامی بدن او مداوا شد و فقط در قسمت زانوهای پایش ضعفی ایجاد شد.

رضا صادقی و تحصیلاتش

رضا صادقی تحصیلات اش را در دانشگاه استکهلم سوئد و در رشته موسیقی در مقطع لیسانس به پایان رسانده است.

نام مستعار رضا صادقی 

احیانا شما هم می دانید که رضا صادقی اکثراً پوشش مشکی دارد و از این جهت به او لقب پادشاه مشکی را داده اند. رضا صادقی از ۲۵ مرداد ماه ۱۳۷۲ لباس مشکی پوشیده است.

رضا صادقی

زندگی حرفه ای رضا صادقی

نخستین تجربهٔ رضا صادقی در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ بازمی گردد. رضا صادقی در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد. پس از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا شروع کرد و آلبوم های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. پس از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

علاقه رضا صادقی به هنرمندانی مثل چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تأثیر آنها قرار گیرد. همچنین او در بعضی از کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده است. 

ازدواج رضا صادقی 

 رضا صادقی در تور یکی از کنسرت هایش که در  ۲۰ بهمن سال ۹۰ در آلمان برگزار شده بود با دختری ایرانی که در آلمان زندگی میکرد آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج شد و حاصل این ازدواج عاشقانه ۲ دختر به نام های تیارا زاده بهمن ۱۳۹۲ و ویانا زاده خردادماه ۱۳۹۶ دارند بد نیست بدانید رضا صادقی دختر دیگری را هم به فرزندخواندگی قبول کرده است.

آلبوم های رضا صادقی

آغار شهرت رضا صادقی به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم مشکی رنگ عشقه بر می گردد. رضا صادقی بعد از مشکی رنگ عشقه آلبوم پیرهن مشکی را به صورت رسمی ارائه کرد.

رضا صادقی

آلبوم وایسا دنیا دومین آلبوم رسمی رضا صادقی بود که در سال ۸۵ منتشر شد و موجی عظیم ایجاد کرد. آهنگ وایسا دنیا که ترک اول این آلبوم محسوب می شد با ترانه سرایی و آهنگسازی رضا صادقی و تنظیم سیروان خسروی در نظر سنجی شبکه من و تو و در بخش ترانه های ماندگار این آهنگ رتبه ۲۸ ام و بالاترین رتبه خواننده های داخلی را کسب کرد. او مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایقی در خصوص زندگی و کار خود اعلام کرد. بعد از مدتی یک آلبوم از رضا صادقی به نامچقدر سخته به صورت غیررسمی و به دلیل دزدیده شدن این آلبوم از خانه شخصی اش منتشر شد.

عقاید مذهبی رضا صادقی

رضا صادقی شخصی مذهبی است؛ ولی با خیلی از مسائل سیاسی داخل ایران به صورت اعتراضی برخورد کرده است. او مستقیماً محمدرضا شجریان را ستوده و او را ستون تخت جمشید فرهنگ و هنر کشور می داند.

رضا صادقی هر سال در فصل عزاداری، خود را از تهران به بندرعباس می رساند و مثل سال های قبل از شهرت به سبک سنتی هرمزگان (جنوب) نوحه خوانی می کند.

 

مصاحبه ای کوتاه با رضا صادقی

- داستان ازدواجت چه طور بود؟

داستان خاصی نداشت، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد ه ای آشنا شدم و در مدتی که آن جا بودم حس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن این که همسرم خیلی آدم صادقی است. برعکس من عصبی نیست، خیلی لبخند می زند، مهربان است، آدم ها را دوست دارد و به کودکان عشق می ورزد.

- در مراسم ازدواجت هم مشکی پوشیدی. عکس العمل مهمان ها در برابر لباس مشکی تو چطوربود؟

خیلی تعجب کردند، ولی برای خودم جالب بود که زمانی که وارد مراسم می شوم با چه عکس العملی روبرو شدم. یکی گفت:« اِ». یکی گفت:« رضا؟؟» یکی گفت:« مشکی؟» ولی اگر غیر از مشکی می پوشیدم کاملا روی هر آن چیزی که گفته بودم، باید خط می کشیدم. من گفتم« مشکی رنگه عشقه» الان من به عشقی دارم می رسم که عشق شاعرانه، قلبی و احساس من است و اگر با رنگی غیر از این بیایم دروغ گفته ام.

- جایی گفته بودی که همسرم بهترین خانمی هستند که می توانستم داشته باشم. این جمله درست از شما منتقل شده بود؟

همه دختران و خانم های ایرانی ویژه هستند. این را بابت تعارف نمی گویم و حقیقتا به این مسئله اعتقاد دارم. این که می گویم همسرم بهترین خانمی هستند که میتواند بعنوان شریک زندگی در کنار من باشد، دلیلش رفتارها و خصوصیات خاص من است. به خاطر جهان ویژه ای که من داشتم و دارم. حواشی و حوالی خاص من و فضای کاری ام. احتمالا کم تر کسی بوده که می توانست تحمل کند این وضعیت را و همدل باشد با من.

آن اوایل زندگی ام، حوادث و ماجراهای وحشتناکی از طریق دوروبری ها و آنهایی که هم می شناختم و نمی شناختمشان رخ داد که حقیقتا سخت و دردناک بود. کم تر کسی می توانست آن اوضاع را تحمل کند و بپذیرد و از همه مهمتر با من همراه باشد. قطعاً همسرم بهترین انتخاب برای من بود.

- همسرتان کدامیک از آثار و قطعات تو را بیش از بقیه آثارت دوست دارد؟

همسر من بیشتر در خارج از کشور زندگی کرده. ولی چیزی که خیلی متوجه ام کرد و فکرم را درگیر خود کرده این است که برعکس خیلی ها ایشان نه« وایسا دنیا» و« مشکی رنگ عشقه» انتخاب اولشان نبوده. بیشتر« خدا رو دوست دارم» را می پسندیدند و ایمان داشتند که برایشان جالب بوده که یک نفر تعریف درستی از خدا داشته است.

حالا این که چقدر درست یا اشتباه انتخاب کرده اند را نمی دانم ولی فکر می کنم وجه مشترکی که در من و همسرم هست این است که نه منو نه او دوست نداریم در رفتارهایمان کلیشه ای وجود داشته باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.