کد خبر : 3261 / /
/

مهشید جوادی و روزبه حصاری در نشست خبری سریال "بچه مهندس ۳". برخی این عکس را نشانه ازدواج این دو تلقی کردند در حالی که صحت ندارد.

مهشید جوادی متولد سال 1374 و بهمن ماهی می باشد. او زاده ارومیه اسـت ودر رشته ریاضی تحصیل کرده، از سنین نوجوانی تجربه حضور در تئاتر و شبکه های استانی بعنوان بازیگر را داشته ودر کنار بازیگری در رشته های: نقاشی و گویندگی هم فعالیت میکند.

مهشید جوادی چگونه مشهور شد؟

او با بازی در سریال آنام بـه شهرت رسید، جواد افشار کارگردان سریال آنام برای بازی در نقش جوانی «مارال» از او تست می‌گیرد و خانم جوادی برای بازی دراین نقش انتخاب می شود. البته او قبل از بازی دراین سریال تجربه های زیادی داشته کـه از جمله آن ها میتوانیم بازی در سریال «راه و بیراه» و هم چنین فیلم سینمایی «چارلی در تهران» را مثال بزنیم.

ازدواج مهشید جوادی با روزبه حصاری حقیقت دارد

مهشید جوادی

مهشید جوادی توانایی خودرا در بازیگری ثابت کرده اما او بجز بازیگری، در نقاشی نیز مهارت دارد. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود نقاشی ‌اش از یک شیر و آهو رابه تصویر کشیده و هم چنین بـه پاس مقام پرستار نقاشی دیگری نیز در صفحه‌اش منتشر کرده ودر توضیحش با هشتگ «کادر درمان»، «کرونا» و «قرنطینه» نوشته: «نخستین تجربه‌ام بـه پاس قدردانی از زحماتشان».

خانم مهشید جوادی در مورد سابقه بازیگری خود میگوید: در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی بـه زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم.اما همان‌ طور کـه می دانید بازی در شبکه‌های استانی طوری درجازدن اسـت و پیشرفتی برای یک بازیگر محسوب نمیشود.

او می‌گوید: کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس‌های خبرنگاری و گویندگی می‌رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و میخواستم خودم رابه بازیگری نزدیک کنم ودر کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. اگر نخواهم درس بخوانم احساس مفید‌بودن نمی کنم اما اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود قبول خواهم کرد.

مهشید جوادی

او می‌گوید: فکر نمی کردم تا این اندازه خوش ‌شانس باشم کـه نخستین تجربه حرفه ‌ایم بازی دریک سریال بـه این خوبی باشد. مـن اصلا نمیدانستم دختری کـه برای نقش جوانی «مارال» می خواهند باید دختری کم ‌سن و سال و ترک ‌زبان باشد و روزی کـه بـه دفتر آقای افشار رفتم متوجه شدم کـه برای نقش «مارال» دنبال این دو گزینه هستند و این کـه لوکیشن اصلی ‌مان هم یکی از روستاهای کلیبر اسـت. بعد از انجام تست برای نقش «مارال» انتخاب شدم.

فضای این سریال و روستای کلیبر برای مـن کـه در ارومیه بدنیا آمده بودم زیاد غریبه نبود و آداب و رسوم افرادی کـه در آن روستا و آن منطقه زندگی می کنند را در اطرافیانم بـه کرات دیده بودم کـه معتقد بودند زن بیوه نباید بدون شوهر بماند! حتی مادر و یا اقوام ‌مان با دیدن آنام بـه مـن گفتند این قصه چقدر شبیه بـه قصه زندگی فلانی اسـت و چقدر این سریال خوب نوشته شده اسـت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.