کد خبر : 5121 / /
/

جدیدترین عکس سمانه پاکدل در کنار سحر قریشی و نرگس محمدی را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

سمانه پاکدل بازیگر سینما است. سمانه پاکدل متولد مهر66 است. سمانه پاکدل فعالیت خود را از 1383 شروع کرده است. سمانه پاکدل با هادی کاظمی ازدواج کرده است. سمانه پاکدل لیسانس روان شناسی دارد. 

سمانه پاکدل با انتشار پستی نوشت:گاه گاهى که دلم میگیرد به خود میگویم در دیارى که پر از دیوار است به کجا باید رفت؟ به که دل باید بست ؟ به که باید پیوست؟حس تنهاى درونم گوید چه سوالى دارى ؟ تو خدا را دارى ... و خدا اول و آخر با توست

استایل سمانه پاکدل در کنار سحر قریشی

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

عکس جدید سمانه پاکدل و همسرش

 

سمانه پاکدل

  سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسید، ازدواج کرده و عاشق خواب است.

خانواده

در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرک تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند، می گوید به همین علت آشپزی ام خوب است.

سمانه پاکدل

از علاقه تا شروع بازیگری

با تشویق خواهر و همسر خواهرش در 17 سالگی بعنوان دستیار صحنه در تئاتر شروع به فعالیت کرد سپس توسط دکتر علی پویان برای بای در نمایش رودکی دعوت شد.

مخالت خانواده با تحصیل

خیلی دوست داشت دبیرستان هنرستان سوره، بازیگری بخواند اما خانواده اش اجازه ندادند و مجبور شد تجربی بخواند و در دانشگاه روانشناسی قبول شد.

اولین بازی حرفه ای

اولین بار با تله فیلم مهندی گلستانه وارد تلویزیون شد، سپس در سال 1387 وقتی 21 ساله بود با فیلم روز حسرت بکارگردانی سیروس مقدم تجربه حرفه ای تری را کسب کرد.

مسعود رسام

به گفته ی خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است.

خانوم پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

زبان انگلیسی – ورزش

زبان می‌ خونم البته از سال گذشته شروع کردم جا داره اینو بگم که فردا نگن می‌ خواد از ایران برود (خنده) فقط بنویسید برای دل خودم این کار را انجام می‌ دهم.

البته یکسالی هم ورزش حرف های می‌ کنم.

سمانه پاکدل

عاشق خواب

در دوران مدرسه درسخوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همه از من راضی بودند.

تنها مسئله‌ ای که داشتم خواب ماندن بود. الان برای این که حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می‌گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.

الگوی بازیگری

من علاقه‌ ی زیادی به پیشکسوتان دارم.

به نظرم افرادی مثل محمد علی کشاورز، عزت الله انتظامی، فریماه فرجامی و نصرالله رادش از جمله کسانی هستند که سینما و تئاتر ایران مدیونشان است.

او در بین بازیگران زن از فاطمه معتمدآریا نام می برد.

ماجرای ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل فروردین 96 در برنامه دورهمی گفت هم خانواده دار است و هم تحصیل کرده اما کسی نمی گیردش، یکسال بعد در مرداد 97 با هادی کاظمی بازیگر ازدواج کرد.

سمانه پاکدل و همسرش

کار خانه و آشپزی

بخاطر شغل کارمندی پدر و مادرم از کودکی کار خانه می‌ کردم و این کار را دوست داشتم، آشپزی‌ ام هم خوب است و در این مورد ادعا دارم.

پرسش و پاسخ

  • همسر سمانه پاکدل کیست ؟
    هادی کاظمی همسر سمانه پاکدل است
  • سمانه پاکدل چند سال دارد ؟
    سمانه پاکدل 34 سال دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.