کد خبر : 5829 / /
/

السا فیروز آذر متولد سال 1362 می باشد

بیوگرافی السا فیروز آذر

نام:السا

نام خانوادگی:فیروز آذر

تاریخ تولد:1362/6/25

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته معماری

السا فیروزآذر متولد 25 شهریور 1362 در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است.

استایل السا فیروز آذر

السا فیروز آذر

 

السا فیروز آذر

السا فیروز آذر

وی بازی را از کودکی آغاز کرد و با فیلم زن زیادی ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی تر دنبال کرد.

خلاصه داستان :

سیما معلم است و همراه با فعالیت های جانبی دیگر با همکاری زنان محلی چرخ زندگی را به تنهایی می چرخاند.شوهرش احمد کار درست و حسابی ندارد و در عوض مدام در حال ولخرجی و عیاشی است. روزی احمد به سیما می گوید که یکی از دوستانش فوت کرده و او باید همسرش را به روستای زادگاهش ببرد.

السا فیروزآذر خواهر الناز فیروزآذر و خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان سینما است. السا و الناز فیروز آذر دو هنرپیشه نسبتا جدید سینمای ایران هستند …! البته السا بیشتر کار کرده است.

السا فیروزآذر تنها 7 سال داشت که اولین بازی خود را در فیلم افسانه آه 1369 آغاز کرد.

سلفی السا فیروزآذر 

السا فیروز آذر

السا فیروز آذر

السا فیروزآذر و بهرام رادان در یکی از ما دو نفر

خلاصه داستان :

سارا ( السا فیروز آذر ) معمار جوان و مهربانی است که به شدت به کارش علاقه دارد و در رسیدن به اهداف خودش نیز جدی و مصمم است.

بابک ( بهرام رادان ) مدیر یک شرکت معتبر معماری است. بابک بصورت اتفاقی در خیابان با سارا آشنا می شود و موفق می شود شماره ایی به او بدهد! حالا سا را که متوجه شده بابک مدیر یک شرکت معماری است، تصمیم می گیرد برای مصاحبه برای کا ر به شرکت بابک برود. بابک بعد از مصاحبه ایی غیرمعمول، قبول می کند که سارا را در شرکت استخدام کند اما ورود سارا به شرکت باعث م ی شود تا کشمکش هایی بین او و بابک بوجود بیاید و...

بعد از آن در فیلم های دیگه چه خبر؟! 1370، کاکادو 1371، زن زیادی 1383، تقاطع 1384، آتش بس 1384، می ترسم پس دروغ می گویم 1384، نسکافه داغ داغ 1385، تسویه حساب 1386، سوپراستار 1386، مجنون لیلی1386، ساعت سوخته 1386 و گروگان 1387 به ایفای نقش پرداخت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.