کد خبر : 7951 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران

​آزاده نامداری از مجریان توانمند کشورمان بود که جوانمرگ شده است.

آزاده نامداری از مجری های پر شور و انرژیی کشورمان بود. ماجرای ازدواج اول آزاده نامداری با فرزاد حسنی حواشی و جدایی آنها حواشی زیادی به همراه داشت. همچنین سفر آزاده نامداری به خارج از کشور و انتشار عکس هایی از او با واکنش منفی بسیاری از کاربران همراه شد. آزاده نامداری در عید امسال به طور ناگهانی درگذشت و همه را در شوک بزرگی فرو برد. اما مادر آزاده نامداری کیست؟

آزاده نامداری

آزاده نامداری و حواشی او

آزاده نامداری چنان یک دفعه ای و عجیب بود که حواشی آن به این زودی ها تمام شدنی نیست. یکی از حواشی عجیب در مورد داستان این است که مادر آزاده نامداری کیست؟

باشگاه روزنامه نگاران در پیامی از اشتباهات روزنامه نگاری در قضیه درگذشت آزاده نامداری گفت.

در یادداشتی که که این باشگاه داشته آمده : اشتباه سوم این بود دوباره «بدون ارایه هیچ منبع خبری» با «قطعیت» اعلام کردند نامبرده خودکشی کرده و برخی حتی این خبر را به نقل از «مادر» ایشان که به پلیس تلفن زده، منتشر کردند.

باشگاه روزنامه نگاران ادامه داد:  آیا تحقیق کرده‌اند که مادر ایشان در قید حیات است یا خبر دیگری که در آن عنوان شده مادر وی در سال ۸۷ فوت کرده، درست است؟

آزاده نامداری و خانواده

نام مادر آزاده نامداری از کجا آمد؟

اما سوال اینجاست که اگر خبر درست نبود اسم مادر آزاده نامداری از کجا آمد. ابتدا اورژانس از مادر یاشان نام می برد پس کار رسانه ها چندان غیر حرفه ای نبوده است.

ابتدا مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفته است ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه مادر آزاده نامداری با اورژانس تهران تماس گرفته و گفته است که دو روز از او خبر ندارد و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه‌اش در غرب تهران مراجعه کرده است.

آزاده نامداری

خالدی در ادامه شرح داد که مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد دخترش مواجه شده است.

اورژانس به عنوان مرجعی رسمی می تواند قابل استناد رسانه های کشور قرار بگیرد.

نام بردن سجاد عبادی از مادر آزاده نامداری

علاوه بر این اگر خبر در مورد فوت مادر آزاده نامداری درست باشد یا رسانه ها به اشتباه ذکر کرده باشند پس سجاد عبادی هم نباید از او نام می برد.

اگر بگوییم به حرف داماد ایشان هم نباید استناد کرد حرف عجیبی است.

البته این احتمال می رود که مطلب باشگاه روزنامه نگاران قبل از انتشار حرف های همسر آزاده نامداری نوشته شده باشد.

مقام بلندپایه در این زمینه گفته است: همسر آزاده نامداری در تحقیقات عنوان داشته که پس از نگرانی از حال و روز همسرم با مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواسته سری به خانه شان بزند و جویای حال او شود و مادرزنش با نگرانی به خانه دخترش رفته و متوجه مرگ او شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.