کد خبر : 7966 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان / دانلود سریال خاتون

سریال خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان و اشکان خطیبی ، مهران مدیری است. این سریال به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده ساخته شده است. براساس اعلام پلتفرم نماوا و سایت سنتر دانلود، دوشنبه ۱۸ مرداد زمان پخش اولین قسمت مجموعه خاتون بود.

سریال خاتون اولین سریال تینا پاکروان برای شبکه نمایش خانگی است. به گفته او این سریال در فضایی تاریخی و در ۳ فصل روایت میشود و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین شروع شده و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به نمایش می‌گذارد.

سریال خاتون

دانلود رایگان سریال خاتون

در این سریال کیهان کلهر، موسیقی‌دان سرشناس کشور نیز به عنوان آهنگساز در کنار عوامل خاتون به همکاری پرداخته است.  

سریال خاتون به عنوان یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی شناخته شده است. اما موضوعی که سر و صدای زیادی درباره خاتون به راه انداخته، سانسور عجیب تصویر نگار جواهریان در بیلبورد‌های شهری سریال است.

خلاصه داستان سریال خاتون

داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون (نگار جواهریان) روایت می‌کند. زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند…

نقش بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و…

بازیگران و عوامل سریال خاتون

طبق اعلام روابط عمومی نماوا، نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، بهنام شرفی، علی فروتن، داریوش موفق، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت، آیدا ماهیانی، شیرین محسنی، رضا عباسی، پیمان میرزایی، سمانه منیری، مجید گیاهچی و مرجان متقی، بازیگران سریال خاتون هستند.

سریال خاتون

براساس اعلام این پلتفرم، نویسنده و کارگردان: تینا پاکروان، آهنگساز: کیهان کلهر، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، تدوین: محمد نجاریان، تهیه کننده: علی اسدزاده، گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، صداگذار: علیرضا علویان، صدابردار: مهران ملکوتی از عوامل اصلی سریال هستند

معرفی سایت سنتر دانلود

علاقه‌مندان به دانلود فیلم و دانلود سریال می‌توانند این فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌شان را با کیفیت بالا از یک منبع بسیار معتبر و در دسترس دانلود کنند. برای پیدا کردن یک منبع که تمام فیلم‌ و سریال‌ها، یکجا گردآوری شده باشد باید کلی تحقیق و تفحص کرد. وب سایت سنتر دانلود یکی از همین منابع و مراکز است که علاقه‌مندان با ورود به آن می‌توانند فیلم و سریال مدنظرشان را با کیفیت بالا دانلود کنند.

وب سایت اینترنتی سنتر دانلود یکی از جامع و کامل‌ترین سایت‌هایی است که شما می‌توانی در آن اقدام به دانلود فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی کنید. لازم به ذکر است، سایت سنتر دانلود یکی از به‌روزترین سایت‌ها برای دانلود فیلم و سریال است و از طریق این سایت می‌توان به بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا دسترسی پیدا کرد.

لینک ورود به سایت سنتر دانلود:  https://centerdl.ir

سریال خاتون

ویژگی‌های سایت سنتر دانلود

در این مقاله وب سایت اینترنتی سنتر دانلود و همچنین ویژگی‌ها و کاربردهای آن به طور کامل معرفی می‌شود.

⦁ از طریق این وب سایت دسترسی به فیلم و سریال‌های خارجی و ایرانی با کیفیت های ممکن و حتی کیفیت های فول اچ دی و فورکی ممکن است.

⦁ دانلود فیلم خارجی یا سریال های خارجی دوبله شده یا با زیرنویس فارسی  

⦁ مشاهده ژانر فیلم ها و خلاصه داستان  

⦁ در اختیار گذاشتن اطلاعات کلی از فیلم از جمله، سال انتشار، نوع ژانر، کشور صاحب اثر و غیره قبل از دانلود فیلم

⦁ دسته بندی فیلم های مختلف به صورت دانلود فیلم خارجی، فیلم ایرانی، سریال خارجی و سریال ایرانی  

⦁ دانلود سریال‌های ایرانی در حال پخش و یا پخش شده از شبکه نمایش خانگی به صورت قسمت به قسمت و کاملا به‌روز  

⦁ طبقه‌بندی فیلم‌ها و سریال‌های خارجی و ایرانی با توجه به نوع ژانر آن ها  

⦁ امکان دانلود فیلم های بازیگران مختلف به صورت جداگانه، به این صورت که این امکان را به شما می‌دهد تا فقط فیلم‌ها و سریال‌های هنرمند مورد علاقه‌تان را دانلود کنید.

⦁ دسته بندی فیلم ها بر اساس زمان ساخت و پخش آن‌ها و ....

این ویژگی‌ها باعث شده است تا سایت سنتر دانلود به عنوان یکی از راحت‌ترین راه‌های دانلود فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی معرفی شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.