کد خبر : 7977 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان

​شهره لرستانی بازیگر نام آشنای سینمای ایران که این روزها به خاطر کرونا بستری است برای مرگ علی سیلمانی دل نوشته ای منتشر کرد.

شهره لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها با سریال باخانمان در نقش حوریه، هنرنمایی می کند،  شهره لرستانی به دلیل کار در فیلم سینمایی «عروسی سیندرلا» به بیماری مبتلا شد. شهره لرستانی  برای مرگ علی سیلمانی دلنوشته ای منتشر کرد. شهره لرستانی در دلنوشته اش گفت من از مرگ نمی ترسم.

شهره لرستانی

شهره لرستانی به کرونا مبتلا شد

شهره لرستانی به کرونا مبتلا شد . شهره لرستانی زاده مهر 1352 در تهران است و شهره لرستانی اصالتا خرم آبادی است. شهره لرستانی بازیگر تئاتر و سینما است و شهره لرستانی کارگردانی هم می کند.

شهره لرستانی در بیمارستان

شهره لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از نوع دلتا از  ۱۹ مردادماه در بخش آی سی یو بیمارستان آتیه تهران بستری هستم و حال عمومی خوبی ندارم و از همه می‌خواهم برایم من دعا کنند.

مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی برای شبکه یک سیما بودم که متاسفانه من و تمام گروه درگیر کرونای دلتا شدیم. بسیاری از عوامل و بازیگران دیگر نیز مبتلا به این جهش شدند و برخی نیز حال خوبی ندارند.

من دوز اول واکسن کرونا را به تازگی زده بودم، اما متاسفانه متوجه شدم درگیر کرونا از نوع دلتا هستم و هنوز نمی‌دانم ریه‌ام چند درصد درگیر شده اما با اکسیژن می‌توانم نفس بکشم.

پیش از این به دلیل عمل جراحی ۳۷ کیلو وزن کم کرده بودم و به همین دلیل بدنم ضعیف شده و حالا با ابتلا به این جهش خطرناک اصلا حال خوبی ندارم. از همه مردم تمنا می‌کنم برایم دعا کنند.

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش شهره صالحی لرستانی است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

اگرچه چندین سال است که مستقل زندگی می کنم اما با خانواده ام در یک ساختمان هستیم، چون نمی توانیم از حال هم غافل باشیم. علتش این است که ما لریم و به ایلی بودن عادت داریم.

همیشه گروه تئاتر مدرسه با من بود. از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم آن اوایل که بلد نبودم بنویسم حفظ می کردم، نمایشنامه نویسی که بلد نبودم، اما قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم و با گروه تئاترمان اجرا می کردم.

گریه های شهره لرستانی در بخش آی سی یو

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون که خود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به تازگی در بیمارستان بستری شده است برای مرحوم علی سلیمانی نوشت:

صبح امروز که در بخش آی سی یوی مبتلایان به کرونا چشمهام رو باز کردم .. احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است .. بعد از سه روز کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم........

دوست و همکار عزیزم و هنرمندم علی سلیمانی بر اثر کرونا امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به خالق هستی شتافت..... من زیر اکسیژنم یکی از ریه هام سی درصد و دیگری پنجاه درصد درگیر کرونای دلتاست....

بدن و سرو گردن و گلو و حتی گوشهایم ( مثل سالهای دور بچگی ) دردناک هستند .... حال علی را می فهمم ....

هر جا هست ، برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش ، و اهالی هنر و هنردوستان ،صبر آرزو دارم.....

آیا.. نشان..قد من هم .. ناتمام خواهد... ماند؟...بیماری و مرگ برادران بهم پیوسته اند ...

من از مرگ نمی ترسم ، اما از ناتمام ماندگی وبی سرانجامی و قدرت تاثیر گذاری نداشتن ،چرا،،،،.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.