کد خبر : 7980 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران

​ فرزاد فرزین عکس خود وارشا اقدسی را در اینستاگرام منتشر کرد.

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر معروف ایران است. فرزاد فرزین حرفه بازیگری را در سال ۱۳۸۵ خورشیدی در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده شروع کرد.خبر ممنوع الکاری فرزاد فرزین به تازگی در رسانه پخش شده است. فرزاد فرزین به طور رسمی ممنوع الکاری اش را اعلام نکرده است. گمانه زنی هاست که علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین به خاطر آهنگ میدان سرخ هست.

عکس یادگاری فرزاد فرزین و آرشا اقدسی

عکسی یادگاری از فرزاد فرزین برای درگذشت ارشا اقدسی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران اصالتا آذری) خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه است.وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت های نمایشی همراه با پرفورمنس های جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می کند.

عکسی یادگاری از فرزاد فرزین برای درگذشت ارشا اقدسی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.درگذشت ارشا اقدسی در لبنان اتفاق افتاد.درگذشت ارشا اقدسی دیشب اتفاق افتاد.درگذشت ارشا اقدسی بر اثر سانحه تصادف بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.