کد خبر : 8038 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان

​علی اوجی تصویری را در صفحه اینستاگرامی خود با نرگس محمدی منتشر کرده است.

 

نرگس محمدی به تازگی در غم از دست دادن برادرزاده کوچکش نشسته است. علی اوجی همسر نرگس محمدی در این روزها هوای نرگس محمدی را بسیار دارد. علی اوجی در یک پست اینستاگرام به شرح حال این روزهای خود و نرگس محمدی پرداخت. در این عکس نرگس محمدی و همسرش در ماشین لاکچری خود هستند.

علی اوجی و نرگس محمدی

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود. او با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدی

خواستگاری از نرگس محمدی در حرم مطهر امام رضا (ع)

نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می باشد.در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد.مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

علی اوجی در پستش نوشت:

بعد از مدت ها در شهر با نرگس جانِ جانان …

غم ازت دور … همیشه بخند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.