کد خبر : 8297 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان

اداعای جالب گوهر خیراندیش درباره رقصیدنش و اینکه رقص عربی را خیلی خوب بلد است

گوهر خیراندیش از بازیگران پیشکسوت کشورمان است. نقش آفرینی گوهر خیراندیش در کارهای طنز بی نظیر است. گوهر خیراندیش در یک مصاحبه درباره هنر رقص صحبت کرد. جالب است که نظرات گوهر خیراندیش درباره موسیقی و هنر رقص در خانواده اش با نگرانی همراه بود و مرتب تاکید می کرد همه اینها برای آن موقع ها بود نه الان! گوهر خیراندیش مدعی شد که رقص ایرانی و عربی و هندی را به خوبی بلد بوده و علاقه وافری داشته است.

مصاحبه های جنجالی گوهر خیراندیش

بانو گوهر خیراندیش به مصاحبه های جنجالی معروف است : ویدیو جنجالی از صحبت های گوهر خیراندیش بازیگر زن پیشکسوت و مشهور ایرانی در برنامه فریدون جیرانی برای سایت فیلیمو که در آن درباره رقصیدن عربی و هندی می گوید که چقدر در آن حرفه ای است.

گوهر خیراندیش از رقص چه گفت؟

در این ویدیو گوهر خیراندیش چندین بار تاکید می کند که این صحبت ها مربوط به گذشته است و حالا نیست (به شوخی که مثلا ممکن است ممنوع الکار شود).

برنامه فریدون جیرانی که برای فیلیمو ساخته می شود به دلیل جنجالی بودن و بی پرده بودن با مهمانان بینندگان زیادی دارد.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش 3 فرزند دارد

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از آن دسته هنرمندان است که زندگی مشترکش را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

این بانوی هنرمند کشورمان در برنامه دورهمی در شرح ماجرای ازدواجش گفت:

وقتی کلاس نهم بودم و در تئاتر مشغول بازی بودم آقای اسماعیل خانی من را به خانه میرساند. یکی از روزها وقتی من را به خانه رساند مادرم به او گفت لطفا دیگر این کار را نکنیید من خودم به دنبال دخترم می آیم. یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرت بگو آبگوشت درست کند تا من به خانه شما بیایم. وقتی به منزل ما آمد ماجرای ازدواج را مطرح کرد که مادرم گفت:دختر من خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست حتی بلد نیست لباس هایش را جمع کند و اصلا نمیتواند یک زندگی را اداره کند ولی ما 38 سال با هم زندگی کردیم.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش بانوی هنرمند کشورمان بود که 20 فروردین ماه سال 1329 متولد شد و 18 فروردین 1381 درگذشت.

این هنرمند کشورمان بازی در تئاتر را سال 1349 آغاز کرد و راهی برای ورود گوهر خیراندیش هم به دنیای هنر شد و سال 1368 با فیلم «زیر بام های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی به دنیای سینما وارد شد.

سال 1364 با بازی در مجموعه آئینه به دنیای تلویزیون راه یافت و در سریال هایی چون مرغ حق، روزی روزگاری، آپارتمان، شلیک نهایی، زیرگنبد کبود، سفر به چذابه، یحیی و گلابتون، همسایه ها، کت جادویی و... به ایفای نقش پرداخته است.

گوهر خیراندیش در سالروز درگذشت جمشید اسماعیل خانی مهمان برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه درباره مهریه اش گفت:

مهریه من یک کاسه نبات، کلام الله مجید، نمک طعام، 5 تا سکه به نیت پنج تن، ابریشم و گل نرگس که من این مدل مهریه را میوه ممنوعه هم آورده بودم و یکی از خصوصیات اخلاقی جمشید این بود که همیشه برای من گل میخرید و روزی که فوت کرد هم همه خانه ما پر از گل بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.