کد خبر : 8626 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان

​ویدیوی منتشر شده از اشک ریختن و گریه های بهاره رهنما بازیگر زن مشهور ایرانی را ببینید.

 

بهاره رهنما بازیگر پراحساس کشورمان است. بهاره رهنما چندی پیش پدرش را از دست داد. بهاره رهنما بسیار دلتنگ پدرش است. در یک فیلم بهاره رهنما دلتنگی های خود برای پدرش را به تصویر کشید. این فیلم بهاره رهنما را ببینید.

اشک های بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن مشهور ایرانی بعد از گذشت تقریبا دو ماه از فوت پدرش در یک لایو اینستاگرامی به شدت گریه کرد.

بهاره رهنما در این مدت (قبل از انتشار این ویدیو از گریه های خود) مورد انتقاد کاربارن قرار گرفته بود که چرا نسبت به فوت پدرش واکنش خاصی ندارد و مانند همیشه در پیج شخصی خود فعالیت می کند.

مدتی بعد نظر یک روانشناس را منتشر کرد که بهاره رهنما (خودش) به دلیل غم زیاد از دست دادن پدرش آن را انکار می کند و به استقبال گریه و واکنش ظاهری نمی رود.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. او هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

بهاره رهنما بازیگری است که بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی فعالیت بالایی را در اینستاگرام شروع کرد. این سلبریتی معروف فالورهای زیادی را در اینستاگرام دارد که روزمرگر های او را دنبال می کنند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.