کد خبر : 8660 / /
/

اخبار / اخبار بازیگران / اخبار هنرمندان

​22 زندانی توسط محسن چاووشی آزاد شدند.

محسن چاوشی زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ محسن چاوشی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی است.محسن چاوشی در خرمشهر متولد شده است. محسن چاوشی فرزند پنجم خانواده است. محسن چاوشی برای کمک به آزادی زندانیان تا کنون قدم های مثبتی برداشته است محسن چاوشی این بار برای زندانیان مازندران در حال تلاش است.

کار خیر محسن چاوشی 

رئیس ستاد دیه مازندران از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد جدید با کمک محسن چاوشی خبر داد و گفت: چندی پیش ۱۲ زندانی مازندرانی به کمک این خواننده محبوب و دلسوز به آغوش گرم خانواده بازگشتند و این‌بار طی روزهای اخیر ۱۰ زندانی دیگر به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

حمیدرضا عشریه رئیس ستاد دیه مازندران ، از آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک خواننده سرشناس کشورمان  "محسن چاوشی" که این روزها از او باعنوان خیر بدون مرز یاد می‌شود خبر داد و اظهار کرد: برای بار دوم شاهد کمک این هنرمند دلسوز کشور برای آزادسازی زندانیان مازندرانی هستیم.

محسن چاوشی

محسن چاوشی محبوب مردم

وی با بیان اینکه، آقای چاوشی از طریق انتشار متن در صفحه اینستاگرامی خود اقدام به جذب کمک‌های مردمی می‌کند، افزود: در این روش که تاکنون گره از مشکلات بسیاری از نیازمندان به خصوص زندانیان را باز کرده، فالورهای پیج و کاربران مجازی که تعدادشان از ۳میلیون نفر عبور کرده است هر یک با واریز مبلغی در این امر خیر سهیم می‌شوند.

عشریه تصریح کرد: اکثر فالورهای پیج اینستاگرامی محسن چاوشی مبالغی زیر ۱۰۰هزار تومان واریز می‌کنند و در این میان تعداد انگشت شماری مبالغی بالا پرداخت می‌کنند، در اینجا مفهوم واقعی جمله " قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" را می‌توان درک کرد.

محسن چاوشی 22 زندانی آزاد کرد

رئیس ستاد دیه مازندران یادآور شد: چندی پیش به کمک پویش مجازی محسن چاوشی حدود ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد با جمع‌آوری ۱۲۰ میلیون تومان به آغوش خانواده بازگشتند، این بار نیز برای ۱۰ زندانی مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد که بهانه آزادی این زندانیان شد.

این مسؤول با بیان اینکه البته بدهی‌ هر زندانی حدود ۱۰ میلیون تومان نیست، گفت: با کمک ۱۰۰ میلیون تومانی آقای چاوشی، بساط آزادی زندانیانی که هر کدامشان مبلغی بدهکار هستند و این مبالغ بیش از ۱۰ میلیون تومان است با حمایت ستاد دیه از محل کمک‌های مردمی فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ورودم به ستاد دیه شاهد حضور ۴۸ زندانی با بدهی زیر ۱۰ میلیون تومان در زندان‌های مازندران بودم که تا شب عید همان سال آزاد شدند و در حال حاضر هیچ زندانی با بدهی ۱۰ میلیون تومانی نداریم.

محسن چاوشی

عشریه ادامه داد: برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تسهیلات در دو نوع  وجوه اداره شده و دریافت از بانک عامل با نرخ ۴ درصد ارائه می شود، در میان برخی گرفتاری زیادی دارند وام بلاعوض دریافت می‌کنند.

رئیس ستاد دیه مازندران با اعلام اینکه  پرونده این ۱۰ زندانی تا هفته آینده مختومه اعلام می‌شود، گفت: این ۱۰ زندانی به کمک آقای چاوشی تا چند روز دیگر آزاد خواهند شد، البته در این بین و در طول روز آزادی زندانی داریم.

محسن چاوشی خواننده معروف ایران

این مسؤول در پایان خطاب به خبرنگار فارس، اظهار کرد: دلم می‌خواهد در هنگام انعکاس این خبر تقدیر ویژه‌ از این خواننده ملموس باشد، چرا آقای چاوشی این خواننده دلسوز خرمشهری که به حق خیری بدون مرز است، وعده داده تا قبل از عید دو بار دیگر به کمکمان بیاید.

گفتنی است؛ مهدی مهدوی‌کیا فوتبالیست پیشکسوت کشورمان نیز موجبات آزادی چندین زندانی مازندرانی را فراهم کرد.

بیوگرافی محسن چاوشی

نام:محسن چاوشی حسینی

تولد:8 مرداد 1358

محل تولد:خرمشهر

لقب:آقای خاص

نوع فعالیت:خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا

سال های فعالیت:1382 تا کنون

سبک ها:پاپ، راک، الکترونیک، ترنس، رگی و…

قد:185 سانتیمتر

همسر:اسپاکو یوسفی

فرزندان:زانکو چاوشی

محسن چاوشی حسینی 8 مرداد 1358 در خرمشهر به دنیا آمد. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد.

محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد.

بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، محسن چاوشی در سن 4 سالگی به همراه خانواده اش به شهرهای کرمانشاه و مشهد مهاجرت کردند وی تا سن 14 سالگی در این شهر زندگی کرد و پس از آن به تهران آمد.

آغاز فعالیت حرفه ای

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی،فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال 1382 با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال 1387 آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.

از وی تا کنون بیش از 150 ترانه شنیده شده است که شامل 11 آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است. محسن چاوشی همچنین آهنگسازی و خوانندگی ترانه های فیلم سنتوری از ساخته های داریوش مهرجویی را نیز انجام داده است.

محسن چاوشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگهای فیلم سنتوری می گوید:«چاره ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد».

تیتراژ فیلم سنتوری با صدای محسن چاوشی

چاوشی همچنین یک قطعه برای تیتراژ پایانی فیلم سینمایی لامپ 100 به کارگردانی سعید آقاخانی خواند.

 محسن چاوشی خواننده ترانه های سریال شبکه خانگی شهرزاد ساختهٔ حسن فتحی می باشد.

ترانه های محسن چاووشی برای سریال شهرزاد

فصل اول

1) آهنگ به رسم یادگار

2) آهنگ همخواب

3) آهنگ کجایی

4) آهنگ دیوونه

5) آهنگ شهرزاد

6) آهنگ افسار

7) آهنگ ماه پیشونی

8) آهنگ خداحافظی تلخ

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی

فصل دوم

9) آهنگ فندک تب دار

10) آهنگ هوام دوباره پسه

11) آهنگ کاش ندیده بودمت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.