کد خبر : 9065 / /
/

محمدحسین مهدویان با ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز 1 و 2 و سپس لاتاری و درخت گردو جایگاهش را در بین مخاطبان خیلی زود تثبیت کرد. .

سریال زخم کاری از سریال های پرطرفدار است.  سریال زخم کاری به کارگردانی مهدویان است. جزئیات سریال زخم کاری را در ادامه آورده ایم. سریال زخم کاری طرفداران زیادی دارد. قسمت آخری سریال زخم کاری منتشر شد.

دانلود قسمت 15 سریال زخم کاری از ساعت ۸ صبح جمعه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت پانزدهم سریال زخم کاری که قسمت آخر سریال زخم کاری است با بالاترین کیفیت و به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

سکانسی از قسمت آخری سریال رخم کاری

بنابر اعلام حلال دانلود، سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستان آن با فراز و نشیب‌های مکرر توامان است؛ این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است.

محمدحسین مهدویان با ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز 1 و 2 و سپس لاتاری و درخت گردو جایگاهش را در بین مخاطبان خیلی زود تثبیت کرد. اکثر کارهای او در فهرست فیلم های پرفروش سینمایی قرار گرفته اند حالا باید دید آیا او در سریال سازی شبکه خانگی نیز موفق می شود یا نه.

مهدویان بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» اثر محمود حسینی زاد فیلمنامه سریال را نوشته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

این مجموعه هر جمعه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

بازیگران قسمت 15 سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، با حضور کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی با هنرمندی سیاوش طهمورث، با معرفی مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران زخم کاری هستند.

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال زخم کاری شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال خاتون، سریال قبله عالم و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.