کد خبر : 9878 / /
/

این بازیگر با انتشار این استوری در فضای مجازی به تمام شایعاتی که درباره اش منتشر شد مهر تایید زد. شایعاتی که درباره این بازیگر است حول محور روابط صمیمی و نامتعارف با مردان است.

بهاره افشاری در فضای مجاز فعالیت دارد. بهاره افشاری متولد 14 تیر 63 است. بهاره افشاری اخیرا فیلمی جالب از چالش تغییر لباس در فضای مجازی منتشر کرد. بهاره افشاری با انتشار فیلمی در فضای مجازی یکی از چالش های معروف که چالش تغییر لباس است را اجرا کرد. بهاره افشاری با تقلید از چالش های یکی از برنامه های خارجی با نام "تیک تاک" این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرد که توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. بهاره افشاری با انتشار این پست مردم را به ورزش کردن ترغیب کرد و نوشت: بدنت تنها جایی که تا اخر عمرت باهاته... حواست بهش باشه...

بهاره افشاری وقتی کودک بود!

این بازیگر با انتشار این استوری در فضای مجازی به تمام شایعاتی که درباره اش منتشر شد مهر تایید زد. شایعاتی که درباره این بازیگر است حول محور روابط صمیمی و نامتعارف با مردان است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شهر ری) بازیگر و طراح لباس ایرانی است.

بهاره افشاری و زندگی نامه

بهاره افشاری زاده 14 تیر ۱۳۶۳ در شاهرود، طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. وی عضو یک خانواده 4 نفری است و یک برادر نیز به نام بابک دارد.

بهاره افشاری

خانواده مذهبی بهاره افشاری

من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم. بیشتر خاطرات من و دوره بچگی من در محرم ها و تکیه ها بوده ولی هیچ وقت هیچ جا نگفتم. تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شده ام نه مذهبی یا هرچیز دیگری که اسمش هست. بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم که تسلیم شده ام. هر روز صبح که از خانه ام بیرون می آیم عادت دارم که بسم الله می گویم و باورم بر این است که بسپرم خودم رو به چیزی که مافوق من است و بالای سر من است و همه این سال ها مواظب من بوده است.

 بهاره افشاری و مزدون لباسش

بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

بهاره افشاری

شروع فعالیت بهاره افشاری

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را در سال 1381 با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

شهرت بهاره افشاری

با سریال روزگار غریب در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال او یک فرشته بود در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید در سال 1389 هم در سریال فاصله ها کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی سر زبان ها افتاد.

علت ممنوع التصویری

خانوم بازیگر به علت عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی ، سال 89 تقاضای کناره گیری از فیلم پایان نامه را کرد اما تهیه کننده از او خسارت 80 میلیونی خواست در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کرد اما بعد پایان فیلم از طرف روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد.

بهاره افشاری

شرکت طراحی بهاره افشاری

افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته به خاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام می شود .بهار و برادرش بابک و صبا سهیلی هیئات مدیره و شریک در این شرکت هستند.

ازدواج بهاره افشاری

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که توسط ایشان تکذیب شد و بعد با ازدواج بنیامین با شایلی محمودی این خبر به فراموشی سپرده شد.

اخلاق بهاره افشاری

من بسیار رک هستم و تاکنون پشت سر کسی صحبت نکردم تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم مادرم می گوید کسی که با تو ازدواج کند به او چک سفید امضا می دهم.

رنگ مورد علاقه بهاره افشاری

من به رنگ های شاد خیلی علاقه دارم و همیشه رنگ شاد را به رنگ های تیره ترجیح می دهم ، رنگ های مورد علاقه من هم سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند.

بهاره افشاری

دوستان صمیمی بهاره افشاری

صمیمیترین دوست های بهاره افشاری ، نرگس محمدی و الناز حبیبی هستند و اکثر اوقات تفریحی خود را با این دوستانش سپری میکند .

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.