کد خبر : 1053 / /
/

سمانه پاکدل از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشتۀ هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبه‌رو شد. در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد. .

سمانه پاکدل بازیگر سینما است. سمانه پاکدل متولد مهر66 است. سمانه پاکدل فعالیت خود را از 1383 شروع کرده است. سمانه پاکدل با هادی کاظمی ازدواج کرده است. سمانه پاکدل در 10 فروردین 1396 در برنامهدور همی حضور یافت. عکس های سمانه پاکدل و همسرش را ببینید.

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشتۀ هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبه‌رو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد. در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد.او سرانجام در مرداد ۱۳۹۷ با هادی کاظمی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرد.

سمانه پاکدل

ازدواج سمانه پاکدل

سمانه پاکدل و همسرش

 

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است.

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.