کد خبر : 1069 / /
/

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.

 علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل،  اکسیدان،  لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌است.

جواد عزتی

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس،  کمربند‌ها را ببندیم،  سه دونگ، سه دونگ،  مرد هزارچهره،  چاردیواری،  لطفاً دور نزنیم،  دست بالای دست، و دردسر‌های عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر،  قهوه تلخ و دردسر‌های عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند. هم‌اکنون نیز وی در عرصه تئاتر و سینما فعال است.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

جواد عزتی

او با مه‌لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده‌است.  همچنین برای اولین بار، استعداد بازیگری ساعد سهیلی توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد و وی اولین کار حرفه‌ای خود را به واسطهٔ جواد عزتی با فیلم تلویزیونی «میان ماندن و رفتن» شروع کرد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.