کد خبر : 1086 / /
/

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی است.

سریال ملکه گدایان به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی است.  سریال ملکه گدایان به کارگردانی سهیلی زاده مدتی است شروع به پخش کرده است. سریال ملکه گدایان یک درام اجتماعی است. سریال ملکه گدایان  به بازیگری باران کوثری، و رویا نونهالی و فرزاد فرزین و... پخش شد. سکانس های جذاب سریال ملکه گدایان را در ادامه دنبال کنید.

حسین سهیلی زاده کارگردان با سابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.

از تیزرهای منتشر شده ی این سریال به نظر می رسد که با یک درام اجتماعی روبرو هستیم. در خلاصه ی داستان این سریال آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما...

تیزر قسمت سیزدهم سریال ملکه گدایان منتشر شد

سکانس جنجالی البرز و سارا در سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

پشت صحنه سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان

سکانس عاشقانه بین البرز و افرا در سریال ملکه گدایان

بازیگران سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند.

رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق از دیگر بازیگران سریال ملکه گدایان هستند.

خوانندگی روزبه بمانی برای سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

در آستانه پخش قسمت نخست این سریال ترانه ی «علاج» با صدای روزبه بمانی به عنوان تیتراژ پایانی سریال منتشر شد. بنابراین باید دید فرزاد فرزین که در سریال مانکن هم بازیگر و هم خواننده ی این سریال بود در ملکه گدایان فقط بازیگر است یا اینکه همراه با روزبه بمانی در قسمت های آینده شاهد پخش ترانه های اختصاصی برای این سریال هستیم.

این سریال قرار بود اواخر آذر پخش شود اما به دلایلی به پخش در آن تاریخ نرسید. عوامل این سریال هنوز تاریخ دقیق پخش قسمت اول را اعلام نکرده اند اما آنچه مشخص است همین روزها شاهد پخش قسمت نخست این سریال جذاب خواهیم بود.

گشت و گذار پانته آ بهرام در ترکیه با «ملکه گدایان»

با آغاز تصویر برداری «ملکه گدایان» در مردادماه و ضبط اولین سکانس در خیابان الغدیر تهران، عوامل این سریال برای ضبط سکانس‌های ابتدایی وارد کشور ترکیه شدند.

پانته آ بهرام

در استانبول، سکانس‌های آغازین سریال تصویربرداری خواهد شد و در این شهر پانته‌آ بهرام ، آرمان درویش، شبنم قربانی و مریم سرمدی جلوی دوربین حسین سهیلی زاده می‌روند.

باران کوثری با «ملگه گدایان» به شبکه نمایش خانگی می آید

داور عصرجدید «ملکه گدایان» شد!

در «ملکه گدایان» باران کوثری ، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری ، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، فرزاد فرزین و رویا نونهالی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این درام اجتماعی به قلم حامد افضلی و امین محمودی است که در خلاصه داستان آمده است: «امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره… حتی شما…»

دومین سریال حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی محصول نبراس پیکچرز است که تهیه کنندگی آن را رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی برعهده دارند و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال است.

سریال « ملکه گدایان » با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و در آذرماه پخش خواهد شد.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، صدابرداران: مهدی آزادی، علی ظهوری، مدیر تولید: علیرضا محمدی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: زهرا مهدوی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: هلیا رضایی، تصویربردار پشت صحنه: ژوبین آرمند و مشاور رسانه‌ای: آیدین نادری.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.