کد خبر : 1095 / /
/

لیلا بلوکات بازیگری که با ایفای نقش در سریال یوسف پیامبر در میان مخاطبان تلویزیون محبوب‌تر شد آخرین بار با سریال زمانی برای عاشقی به کارگردانی محمدحسین لطیفی در تلویزیون جلوی دوربین رفت و پس از آن دیگر در هیچ کار تلویزیونی دیده نشد. عکس جنجالی لیلا بلوکات را در پایین مشاهده می‌کنید.

دوری پنج ساله لیلا بلوکات از تلویزیون به شایعه ممنوع التصویری او دامن زد و با حواشی زیادی همراه بود. این بازیگر کشورمان به بهانه پخش مجدد سریال زمانی برای عاشقی به توضیح درباره ممنوع التصویر بودن در تلویزیون پرداخت.

لیلا بلوکات با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سلام بازپخش سریال زمانی برای عاشقی، هر شب ۱۰:۳۰ شبکه پنج و تکرار ساعت ۷:۳۰ هر شب، کارگردان محمد حسین لطیفی.

آخرین سریال من در تلویزیون ۵ سال پیش، خیلی‌ها سوال کردن که چرا تلویزیون کار نمیکنم آیا ممنوع التصویرم؟!

الان فرصتی شد که جواب بدم تمام این ۵ سال درگیر موسسه خیریه و اجرای تئاتر و کار در سینما بودم گزیده انتخاب کردم و با وسواس دارم پیش میرم ... واسه خوب موندن و درست انتخاب کردن باید گذشت از خیلی پیشنهادات کاری که سلیقه من نبوده، تو این ۲۰ سالی که کار تصویر میکنم انتخابات اشتباه زیاد داشتم و با چندین سال کار نکردن سعی کردم مسیر پیش رومو تغییر بدم، سعی کردم کیفیت در انتخاباتمو بیشتر کنم و بیکاری و بی معرفتی و تحمل کردم، تا اتفاق مناسب سر وقت مناسب برام تو مسیر کاری و حرفه ایم بیوفته و خدا رو شاکرم بخاطر صبری که بهم داده...

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از سال ۱۳۸۴ وارد عرصه بازیگری شده است. از کار‌های لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

نام اصلی: لیلا بلوکات

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد: ۴ آذر ۱۳۶۳ تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری

سال‌های فعالیت: از ۱۳۷۷ تاکنون

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر‌های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روز‌های زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه‌ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش‌تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.