کد خبر : 1154 / /
/

عکس هایی از شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی به همراه فرزندانشان نویان و نیروانا را در این خبر مشاهده می فرمائید

شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی از زوج هنری سرشناس دنیای سینما و تلویزیون هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و بدون حاشیه در کنار هم زندگی میکنند.

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقان و پسرش

شقایق دهقان

مروری بر کارهای هنری و زندگی شقایق دهقان و همسرش

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کارش را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار با بازی در نقش یاسمن در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

بازی در سریال پاورچین و همکاری با مهراب قاسم خانی به عنوان نویسنده در این سریال ، زندگی شقایق دهقان وارد مرحله جدیدی کرد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

شقایق دهقان و همسرش

شقایق دهقان  

شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

بعد از بازی ماندگار در سریال پاورچین راه برای موفقیت های بعدی شقایق دهقان باز شد و بار دیگر با بازی در سریال شب های برره مهران مدیری و نقش سحرناز این موفقیت تکرار شد.

باغ مظفر و مرد هزارچهره دو تجربه همکاری شقایق دهقان با مهران مدیری بودند که بعد از شب های برره برایش رقم خورد و بعد از آن خانم بازیگر با کارگردان های مشهور تلویزیون همکاری کرد.

شقایق دهقان سال 90 بازیگر نقشی در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت شد که هنوز هم بعد از گذشت چند سال از این مجموعه بسیاری از مردم او را با نقش خانم شیرزاد این سریال می شناسند.

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان هم فعالیت جدی اش در تلویزیون را در سال 1378 با برنامه ببخشید شما به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد اما مجموعه پاورچین نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب میشود.

 مهراب قاسم خانی نویسنده طناز تلویزیون

شب های برره ، نقطه چین، پاورچین، کمربندها را ببندیم ، باغ مظفر ، گنج مظفر ، مرد هزارچهره ، مسافران ، ساختمان پزشکان ، دزد و پلیس ، پژمان و ... از جمله کارهایی هستند که مهراب قاسم خانی در آنها به عنوان نویسنده حضور داشته است.

نیروانا دختر مهراب قاسم خانی از ازدواج اول او بود و نویان فرزند دوم مهراب قاسم خانی از ازدواج با شقایق دهقان است.

شقایق دهقان و پسرش نویان

شقایق دهقان

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.