کد خبر : 1211 / /
/

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز و نیکی کریمی سه بازیگری هستند که با این آثار، بار دیگر پس از مدتی به سینمای دفاع مقدس بازگشته اند.

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز و نیکی کریمی سه بازیگری هستند که با این آثار، بار دیگر پس از مدتی به سینمای دفاع مقدس بازگشته اند. فیلم «اخراجی ها» و کاراکتر «مجید سوزوکی»، آخرین حضور کامبیز دیرباز در ژانر دفاع مقدس را به یادماندنی کرده است. این فیلم سال 85 ساخته و در سال 86 اکران شد که فروش بسیار خوبی داشت. او پس از این فیلم، سال 89 در سریال «نابرده رنج» که قصه آن در دوران جنگ می گذشت و مرتبط با دفاع مقدس بود هم بازی کرد، اما در سینما «اخراجی ها» آخرین فیلم دفاع مقدسی او بوده است.

مریلا زارعی 

مریلا زارعی

کامبیز دیرباز امسال پس از گذشت 14 سال از تجربه این فیلم، در یک اثر کاملا متفاوت بازی و نقش یک شخصیت واقعی به نام شهید «عبدالرسول زرین» را ایفا کرده است. شهید زرین تبحر خاصی در تیراندازی داشته و دیرباز برای بازی در نقش او، تیراندازی با اسلحه دوربین دار را یاد گرفته است. کامبیز دیرباز پیش از این در «اخراجی ها» نیز نقش شخصیتی را بازی کرده بود که مابه ازای واقعی داشت و بر اساس زندگی شهید مجید خدمت ساخته شده بود، اما تجربه بازی در فیلم «تک تیرانداز» با فیلم ده نمکی کاملا متفاوت است و کامبیز دیرباز این بار در نقش شهیدی ظاهر شده است که با مهارتش در تیراندازی شناخته می شود. اگر دیرباز موفق شده باشد به خوبی تیراندازی را یاد بگیرد و به شخصیت واقعی شهید زرین نزدیک شده باشد، این نقش نقطه عطفی در کارنامه او خواهد شد، وگرنه این بازیگر فرصت خوب بازی در این نقش ویژه را از دست داده است.

مریلا زارعی

مریلا زارعی جزو بازیگرانی است که سابقه خوبی در زمینه بازی در آثار سینمای دفاع مقدس دارد. او آخرین بار سال 92 در فیلم «شیار 143» به ...

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.