کد خبر : 1214 / /
/

فیلمبرداری فیلم «مخفیگاه» به کارگردانی بنیامین نادعلی و تهیه کنندگی هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی از اواسط اذر ماه آغاز شده بود و بعد از حدود ۲۸ جلسه فیلمبرداری در تهران به پایان رسید و تدوین فیلم آغاز شده است.

فیلم مخفیگاه  اولین فیلم بلند بنیامین نادعلی در مقام کارگردان و یک فیلم اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده: «از وقتی یادمه دارم واسه زندگیم رکاب می‌زنم ولی کم زمین‌ نخوردم، تازه فهمیدم خوبه یه وقتایی زمین بخوری که بفهمی راه رو داری اشتباه میری.»

امیررضا رنجبران، نهال دشتی، میلاد معیری، شایان فصیح زاده، امیر رئیسیان، سام دادخواه، روناک پوریادگار، مهدی امینی، حمید پری نژاد با حضور بهار قاسمی و علیرضا مهران و... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مریلا زارعی

فیلم سینمایی «کارو» تازه ترین ساخته احمد مرادپور با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.

فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور، تهیه کنندگی حسین صابری و نویسندگی فهیمه سلیمانی قرار است در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

 این فیلم سینمایی به علت شرایط سخت تصویربرداری در کوهستان های استان اردبیل و آب و هوای نامناسب، به جشنواره سال گذشته نرسید. مریلا زارعی، پیمان مقدمی و حبیب پاینده از جمله بازیگران فیلم سینمایی «کارو» هستند. 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال‌ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌شود؛ اما او...»

فیلم سینمایی«کارو» بعد از فیلم‌های سینمایی «سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود. این فیلم اثرِ سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اولین محصول «مرکز فیلم و سریال عصر» است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.