کد خبر : 1229 / /
/

گروه ایوان بند متشکل از دو نفر بنام حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) تشکیل شده و زیر نظر موسسه آوای هنری فعالیت می کنند که در این مطلب بیوگرافی و عکس های این دو هنرمند را می خوانید

گروه ایوان بند متشکل از دو نفر بنام حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) تشکیل شده و زیر نظر موسسه آوای هنری فعالیت می کنند که در این مطلب بیوگرافی و عکس های این دو هنرمند را می خوانید.

دانلود آهنگ ایوان بند/ شاه نشین قلبم

دانلود آهنگ ایوان بند چهل گیس

بیوگرافی ایوان بند

ایوان بند

گروه ایوان بند در اسفند ماه 1395 تشکیل شد و بعد از شروع همکاری با شرکت آوای هنری با انتشار قطعه ماه منی در آذر 96 خود را سر زبان ها انداختند.

اولین کنسرت ایوان بند

ایوان بند بعد از پایان ماه محرم صفر در 16 آذر ماه 1397 اولین کنسرت خود را از سالن برج میلاد با استقبال بسیار زیاد هواداران خود برگزار کرد

قطعاتی همچون عالیجناب، عهد کردم، نگم برات در این کنسرت اجرا شد.

معنی نام ایوان بند

این گروه متشکل از حسین شریفی بعنوان خواننده و فواد غفاری بعنوان آهنگساز و خانم حدیث دهقان در قامت ترانه سرا و مرتضی مومنی بعنوان تنظیم کننده می باشد.

ایوان بند، در زبان لاتین به معنای پسر جنگجو می باشد.

حسین شریفی متولد 28 اردیبهشت 1366 در رفسنجان، خواننده است.

موسیقی را بصورت جدی از سال 1380 وقتی 14 ساله بود با تشویق پدر و مادرش با ورود به کلاس های استاد مجتبی دلزده در کرمان شروع کرد.

تیتراژ خواندن ایوان بند

ایوان بند

آقای شریفی سال ها خوانندگی را بصورت جدی ادامه می داد تا اینکه سال 1394 وقتی 28 ساله بود توانست تیتراژ ویژه برنامه شب عید را برای تلویزیون بخواند.

با این حال تجربیات انفرادی اش زیاد مورد توجه قرار نگرفت.

ازدواج

حسین شریفی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

علت علاقه به پاپ

موسیقی پاپ یعنی موسیقی عامه سپندی که قشر زیادی از جوانان دوستدار این نوع موسیقی است و همین علاقه ذاتی باعث شد به خواندن در این سبک رو بیاورم.

البته از اول هم موسیقی پاپ گوشی می دادم.

ایوان بند

علاقه به ناصر عبداللهی

اولین کاستی که خریدم، کاست خدا بیامرز ناصر عبداللهی بنام آدم حوا بود که هنوز هم آنرا دارم و ایشان یکی از خواننده های مورد علاقم است.

فواد غفاری متولد 8 مرداد 1365 در تهران، آهنگساز است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی می باشد که از سال 1374 وقتی 9 ساله بود نوازندگی را با ساز کیبورد زیر نظر استاد ایوانی شروع کرد.

آشنایی با لهراسبی

با آهنگسازی و تنظم کنندگی شروع کرد تا اینکه یکی از کارهایش بصورت کاملا اتفاقی در سال 1386 به دست علی لهراسبی رسید.

این آهنگ اولین بار در سریال دلنوازان پخش شد تا اینکه لهراسبی، فواد رو پیدا کرده و از او می خواهد برای تیتراژش جدیدش در سریال فاصله ها آهنگسازی کند

به این ترتیب با پخش این کار در سال 88 شناخته شد.

ایوان بند

از سربازی تا آسرایی

از سال 88 تا 90 به سربازی رفت تا این بعد از پایان خدمت بعنوان آهنگساز با هنرمندانی چون رضا صادقی، سینا شعباناخنی، میثم ابراهیمی و آسرایی وارد همکاری شد.

موفقیت با سیروان

فواد غفاری سال 1394 به همراه سیروان خسروی برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ جشن سالانه موسیقی شد که نقش زیادی در آینده هنری اش داشت.

ازدواج

فواد غفاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.