کد خبر : 1277 / /
/

پلیس هند در پی 8 مرد فراری است که هفته گذشته زن متاهلی را در خیابان پس از ضرب و شتم مورد تجاوز گروهی قرار دادند.

تجاوز فقط یک حمله فیزیکی نیست بلکه روح و روان فرد قربانی را نشانه می گیرد. تجاوز منجر به آسیب های روحی و فیزیکی می شود. تجاوز به طور کلی نزدیکی فرد به قربانی بدون رضایت او محسوب می شود. تجاوز عملی زشت است که جرم های وحشتناکی را به همراه دارد. تجاوز به شکل گوناگونی طبقه بندی می شوند که می توان به تجاوز توسط آشنا، تجاوز دسته جمعی، تجاوز زناشویی( بیشتر در غرب به رسمیت شناخته می شود)، تجاوز به محارم، سوءاستفاده جنسی از کودکان، تجاوز در زندان و تجاوز جنگی اشاره کرد.

پلیس هند در پی 8 مرد فراری است که هفته گذشته زن متاهلی را در خیابان پس از ضرب و شتم مورد تجاوز گروهی قرار دادند.

جزئیات تجاوز به زن متأهل

تجاوز

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که قربانی زمانی که برای خرید از خانه خارج شده بود توسط متهمان مورد آزار و اذیت قرار گرفت و پس از تجاوز در حالی که هنوز نیمه جان بود در خیابان رها شد.

با شکایت زن بیچاره به اداره پلیس ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند این در حالی است که پس از تجاوز به این زن شوهر وی به طور مشکوکی ناپدید شد و تاکنون از او خبری به دست نیامده است.

تجاوز

در پی ناپدید شدن همسر قربانی پلیس به وی نیز مشکوک شده و عنوان کرد که احتمالا توطئه تجاوز توسط شوهر فراری انجام شده چرا که آن ها از چندی پیش با یکدیگر به خاطر اختلافات زناشویی درگیر بودند و ممکن است که این تجاوز توسط شوهر وی انجام شده باشد.

اکنون رسیدگی به این پرونده آغاز شده است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.