کد خبر : 1473 / /
/

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 21 فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد و هم اکنون 35 سال سن دارد.

 

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 21 فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد و هم اکنون 35 سال سن دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است.

شروع فعالیت او به صورت حرفه در بازیگری از سال 1382 آغاز گردید.

زندگی شخصی و حرفه ای فریبا نادری

فریبا نادری

او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی اش این بوده که جای قهرمان فیلم هایی که دوستشان داشته قرار بگیرد.اما پدر و مادرش مخالف بازیگر شدن او بودند و او را به درس خواندن توصیه می کردند.در دوران کودکی بچه شیطون و بازیگوشی بودم و یادم می آید هم بازی ام برادرم بود و بیشتر به دنبال بازی های پسرانه بودم و اصلا عروسک نداشتم.

در دوران راهنمایی بودم که به طور خیلی اتفاقی پیشنهاد اجرا در برنامه نیمرخ به من داده شد اما مادرم مخالف بود.از این قضیه چند سالی گذشت تا اینکه بهمراه دوستم که گریمور بود رفتیم دفتر آقای مسعود رسام و مشغول تست از بازیگران برای سریال مروارید سرخ بود منم غافل از این ماجرا بودم که از اتاق شان بیرون اومدند و گفتند نوبت شماست.

فریبا نادری و همسر سابقش مسعود رسام

فریبا نادری

همسر اول فریبا نادری مسعود رسام از کارگردانان سینما بود .مسعود رسام متولد ۱۳۳۶ در تهران کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانی بود وی دانش‌ موخته مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود نخستین فعالیت‌های رسام در زمینه‌های تئاتر و تلویزیون درسال ۱۳۵۸ آغاز شد.رسام در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۸ در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

ازدواج مجدد و همسر جدید فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری برای دومین بار پس از 8 سال در تیرماه 96 مجدد ازدواج کرد . اسم همسر دوم وی مهرداد طباطبایی است که مدیریت یک رستوران در تهران به نام دلیجان را برعهده دارد.

همسر دوم فریبا نادری کیست

  فریبا نادری می‌گوید:

از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

اینستاگرام فریبا نادری : __ instagram.com/fariba_nadari

گرافیک خواندم

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

آشنایی با مسعود رسام

هیجده، نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر مسعود رسام رفتم تا تست بازیگری بدهد. مسعود بازیگران فیلم «مروارید سرخ» را انتخاب می‌کرد و از افراد مختلف تست می‌گرفت. من هم اصلا در این فکرها نبودم که از اتاق بیرون آمد و گفت: نوبت شماست. گفتم: من برای تست نیامدم؛ دوستم آمده است. مسعود هم گفت حالا که تا اینجا آمده‌ای بیا تست بده.  آن روز خیلی خوشحال شدم اما می‌دانستم خانواده‌ام مخالفت می‌کنند.

در تست که قبول شدم برای مدتی به کلاس‌های آموزشی بهروز بقایی رفتم تا توانایی‌های بازیگری‌ام را تقویت کنم. در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده‌ام بتوانند سر صحنه حاضر شوند. «مروارید سرخ» فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.

علایق و خصوصیات اخلاقی

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.انسان زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.

آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

عکسهای فریبا نادری

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد.سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم.آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود.بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.در بین بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

یک مسلمان دو آتشه

من یک مسلمان معتقدم. شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم. نماز می‌خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته‌ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌کنم و از واجبات زندگی من است. بی‌اندازه عاشقان امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.

اینها عزیزدل هستند. به حرف مردم هم کاری ندارم که ممکن است چه فکری کنند. وقتی برای زیارت به نجف و کربلا رفته بودم و عکس‌های آن را در اینستاگرام گذاشتم بعضی‌ها حرف‌هایی زدند که نشان می‌داد هنوز فرهنگ و جنبه استفاده از یک فضای مجازی جا نیفتاده. می‌گفتند چطور آنجا رفته‌ای چادر به سر کرده‌ای و وقتی برگردی دوباره کشف حجاب خواهی کرد. پیش خودشان فکر نکرده بودند که شما در همین امامزاده صالح  (ع) که می‌روی چادر می‌دهند تا سر کنی و حرمت فضا را نگه‌داری. آن وقت از من توقع داشتند با پوشش همیشگی‌ام که عرف شهر تهران است در آنجا حضور پیدا کنم. امام رضا (ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) بیشترین احترام را برای ایشان قائل هستم و من وظیفه داشتم که آن طور رفتار کنم.

فریبا نادری در سریال ستایش 3

فریبا نادری

سلفی فریبا نادری با داریوش ارجمند در فصل سوم سریال ستایش که به گفته خود او اکثر مردم وی را با کاراکتر انیس در این سریال می شناسند.

سریالهای فریبا نادری

سریال ستایش 3 در نقش انیس

مروارید سرخ

گل بارون‌زده

فاخته

یلدا

چک برگشتی

پرستاران (۱۳۹۵ علیرضا افخمی)

ستایش ۲

ستایش 1

میلیاردر

فاکتورهشت

غیرمحرمانه

من وپوتی

بزرگمرد کوچک

مثل شیشه

پنجره

پرستاران

گمشدگان

فیلمهای سینمایی

دریا کنار (آرش معیریان ۱۳۹۴)

من و شارمین (بیژن شیر مرز ۱۳۹۴)

سپید و سیاه

مشکل گیتی (بهرام کاظمی۱۳۹۴)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.