کد خبر : 1485 / /
/

مریم معصومی متولد 1365 در تهران بازیگر ایرانی است که در آثار ی چون خالتور به ایفای نقش پرداخته. او علاوه بر بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعال است.

 

مریم معصومی متولد 1365 در تهران بازیگر ایرانی است که در آثار ی چون خالتور به ایفای نقش پرداخته. او علاوه بر بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعال است.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی متولد24 اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. ۲ خواهر و ۲ برادر دارد. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند. برادر بزرگش مشوق او درکارهایش است. وی دارای مدرک لیسانس در رشته علوم سیاسی و فوق لیسانس روابط بین الملل است .

ازدواج مریم معصومی 

مریم معصومی

مریم معصومی با انتشار عکسی که در آن حلقه به دست داشت از رابطه ای دوساله خبر داد. از همسر مریم معصومی خبر و عکسی در دست نیست.

مریم معصومی را بیشتر بشناسیم

اهل مطالعه و شعر و ادبیات است. ورزش می کند . به طور حرفه ای بدنسازی و شنا کار می کند.اهل کار خانه و آشپزی نیست اما دست پخت خوبی دارد. موتور سواری می کند.در کودکی بسیار بازیگوش و کنجکاو بود. عاشق خوانندگی است. در زمان کودکی بسیار احساس تنهایی داشته.

فعالیت اجتماعی

مریم معصومی

از فعالیت اجتماعی مریم معصومی به جز تشویق و انگیزه دهی به زنان برای رسیدن به حقوق طبیعی خود مانند موتور سواری و... باید به سفیر سندروم داون بودن او اشاره کرد.

بازدید مریم معصومی از کودکان مبتلا به سندروم دواون

فعالیت های دیگر

مریم معصومی به عنوان مدل لباس و لوازم آرایشی در برندهای مختلف فعال است.

حواشی

 

 

مریم معصومی با انتشار عکسی در صفحه اش از حمله ی فردی ناشناس به او خبر داد. و ی اینگونه نوشت : «فردِ ناشناسی که امروز به من حمله کردی، مطمئن باش دوربین های خیابان تورا شناسایی خواهند کرد. راستی.. این را خوب بدان

من از جنسِ زنم، زنی که بارِ ده تا مرد را میتواند به جان بکشد و از تو که اسم مرد را یدک میکشی خیلی مرد تر باشد

صورت را نیمه گذاشتم چون دلم نخواست کسی ببیند…. خیلی مراقب خودتون باشید ، بیمارانی هستند که میان انسانها در اجتماع قدم میزنند. #نه_به_خشونت #نه_به_خشونت_علیه_زنان»

زندگی هنری

مریم معصومی

او دانش آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم نامه نویسی است.

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی را بازی کرد، سپس با بازی در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ شناخته شد.

وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال سی و نه هفته که از شبکه ۵ سیما پخش می شد اعلام حضور کرد. سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت

از آثار مریم معصومی می توان به سینمایی هزارتو اشاره کرد. طناز در ریکاوری نقشی است که وی آن را بازی کرده است.

مریم معصومی

آثار

سینما

١٣٩۷ آپاچی

١٣٩۷ هزارتو

١٣٩۶ ترانه

١٣٩۶ خالتور

١٣٩۶ حفره

۱۳۹۵ عروسکخانه

١٣٩۵ تصمیم منطقی

١٣٩٣ بی خوابی اسب ها

١٣٩٢ سال تحویل

١٣٩١ پس کوچه های شمرون

١٣٩١ اخلاقتو خوب کن

١٣٩٠ قصه سیمین

۱۳٨٩ زمهریر

١٣٨٨ کادوی در به در

تلویزیون

١٣٩٧ تعطیلات رؤیایی

١٣٩۶ مرز خوشبختی

١٣٩۶ نفس شیرین

١٣٩٣ خانواده آقای پریشان

۱۳۹٣ همه چیز آنجاست

۱۳۹٣ سی و نه هفته

۱۳۹۲ پیدا و پنهان

١٣٩٠ سه دونگ، سه دونگ

١٣٨٩ فاصله ها

نمایش خانگی

١٣٩٧ ریکاوری

تئاتر

١٣٩٧ وقایع اتفاقیه

١٣٩٧ مرگ فیدل

١٣٩۶ خنکای ختم

١٣٩۶ چلچلا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.