کد خبر : 1513 / /
/

محراب قاسمخانی با انتشار پستی در اینستاگرام ازدواج برادرش پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی را تبریک گفت.

ازدواج پیمان قاسمخانی با میترا ابراهیمی

پیمان قاسمخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان که بیشتر در زمینه نویسندگی کارهای بی نظیر طنز  همچون مارمولک، شبهای برره، ورود آقایان ممنوع و ..فعالیت می کند چند سال قبل با همسر خود متارکه کرده و مجرد بود.

روز گذشته خبر ازدواج مجدد این نویسنده توسط برادرش، محراب قاسمخانی در فضای مجازی، منتشر شد.

مهراب قاسم خانی با انتشار عکس عروسی پیمان در اینستاگرام خود نوشت:

دیشب هر بار نگات کردم چشام پر اشک شد قاسم جون. نمیدونی چقدر خوشحالم که خوشحال میبینمت. از اونی که باعث خوشحالیته هم خیلی ممنونم. امیدوارم همیشه همینجوری عاشق باشین و قدر همو بدونین و حالتون خوب باشه و ما کنار هم ببینیمتون و کیف کنیم.

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی کیست؟

میترا ابراهیمی، همسر دوم پیمان قاسمخانی دارای لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی است. او به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و ساخت یک فیلم مستند را نیز تجربه کرده است.

میترا ابراهیمی

چندی پیش شایعات زیادی در مورد ازدواج پیمان قاسمخانی و میترا ابراهیمی در فضای مجازی مطرح شده بود که با اعلام بیماری کرونای این نویسنده خاتمه پیدا کرد.

میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی ضمن اشاره به این موضوع در روز ازدواج خود نوشت:

و آن کسی که نیمه ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود

و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه های اقاقی شدم ...

امسال تولدی دیگر بود 

پ ن:گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری ،تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن 

میترا ابراهیمی و همسرش

پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما بود که بعد از 24 سال زندگی مشترک و داشتن دختری به نام پریا، در سال 94 تصمیم به جدایی گرفتند و بهاره رهنما پس از دو سال با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.