کد خبر : 1520 / /
/

امیرنوری بازیگر طنز ایران به کرونا مبتلا شد و اعلام کرد هرکسی در سه روز گذشته او را دیده حتما تست کرونا بدهد.

امیر نوری بازیگر ایرانی است که در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد. امیر نوری از سال ۱۳۷۲ و زمانی که نه ساله بود بازیگر شد. بینندگان تلویزیونی با امیر نوری در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند. امیر نوری از جمله بازیگران طنز ایران است که با وجود سن کم نامش در وادی طنز ایران به یادگار خواهد ماند. هنوز خیلی از ایرانی‌ها بازی‌هایی که امیر نوری در نوجوانی ایفا می‌کرد را به یاد دارند.  به قول خودش عمر چقدر زود می‌گذرد.

امیر نوری کرونا گرفت

امیر نوری بازیگر ایرانی است که در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۷۲ و زمانی که نه ساله بود بازیگر شد اما بینندگان تلویزیونی با او در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند.

بیوگرافی امیر نوری

نامش امیر است، فامیلش نوری، در خانواده‌ای بزرگ شده که پدرش یک کارمند ساده بود و مادرش مانند خیلی از مادران ایرانی، بانویی کدبانوست و غمخوار فرزندانش.

امیر نوری

«امیر نوری» از جمله بازیگران طنز ایران است که با وجود سن کم نامش در وادی طنز ایران به یادگار خواهد ماند. هنوز خیلی از ایرانی‌ها بازی‌هایی که وی در نوجوانی ایفا می‌کرد را به یاد دارند.  به قول خودش عمر چقدر زود می‌گذرد. شاید هنوز خیلی‌‌ها امیر را در کوچه و خیابان می‌بینند تصورشان از او همان نوجوان ۱۴، ۱۵ ساله سریال‌های تلویزیونی است، اما حالا امیر از لحاظ بازیگری بسیار پخته‌تر شده و همچنین با مطالعات زیادی که داشته، سعی کرده نقش خود را بهتر از قبل ایفا کند که همین‌طور هم شده است.

تولد : ۶ شهریور ۱۳۶۳

تهران

ملیت : ایران

پیشه : بازیگر

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۲ تاکنون 

امیر نوری,بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری و ارسلان قاسمی

 فیلم شناسی امیر نوری

سینمایی

۱ – رسوایی (۱۳۹۱)

۲ – اخراجی ها ۳ (۱۳۸۹)

۳ – دلقک ها (۱۳۸۸)

۴ – پسر تهرانی (۱۳۸۷)

۵ – دلداده (۱۳۸۷)

۶ – دایره زنگی (۱۳۸۶)

۷ – شبی در تهران (۱۳۸۶)

۸ – در مه بخوان (بالاتر از آسمان) (۱۳۸۵)

۹ – عاشق (۱۳۸۵)

۱۰ – ازدواج صورتی (۱۳۸۳)

۱۱ – دارا و ندار (۱۳۷۸)

مجموعه های تلویزیونی که امیر نوری ایفای نقش کرده است:

جاده در دست تعمیر است

یادداشت های کودکی (۱۳۸۰)

بدون شرح

خوش رکاب

معراجی ها

حواشی امیر نوری و عکس های جدید 

امیر نوری از بازیگران موفق عرصه طنز است که بازیگری را از کودکی آغاز نموده است. از نکات مهم بیوگرافی امیر نوری میتوان به مدافع حرم بودن او و حاشیه کلیپ جهش تولید اشاره کرد. امیر نوری در بیش از ۴۰ اثر سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و بازیگر پر کاری است.

امیر نوری

امیر نوری یکی از بازیگران عرصه طنز در کشور است. امیر نوری از کودکی و زمانی که تنها ۹ سال داشت، وارد دنیای بازیگری شده است، اما شهرت او از بازی در سریال‌های یادداشت‌های کودکی و بدون شرح آغاز شد. نوری در سال ۹۹ با انتشار ویدئویی درباره شعار سال، مورد انتقاد شدید قرار گرفت و پس از آن مجبور به عذرخواهی شد. در ادامه ستاره، بیوگرافی امیر نوری را برای شما گردآوری نموده است. اگر شما هم این بازیگر طنز را دوست دارید و بیوگرافی او برای شما جالب است، با ما همراه شوید.

امیر نوری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران است. پدر امیر کارمند شرکت واحد بوده و در سال ۹۱ فوت کرده است. مادر او خانه دار است. امیر سه خواهر دارد و فرزند سوم خانواده می‌باشد. تحصیلات امیر نوری دیپلم است.

ورزش

این بازیگر طنز عضو تیم‌های فوتبال و والیبال هنرمندان است.

شغل دوم

علاوه بر بازیگری، امیر نوری رستوران داردو در واقع شغل دوم او رستوران داری است.

صداگذاری

از دیگر فعالیت‌های این بازیگر می‌توان به انجام کار صداگذاری اشاره نمود. او صداگذاری فیلم‌های «دلقک‌ها» و «پسر آدم، دختر حوا» را بر عهده داشته است.

مسافرت و تفریح

از مهمترین سرگرمی‌های امیر نوری مسافرت است، این بازیگر طنز تقریبا به همه شهر‌های ایران سفر کرده است.

ازدواج امیر نوری و همسرش

امیر نوری تا کنون ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد.

امیر نوری

مدافع حرم شدن امیر نوری

این بازیگر خوب کشورمان، مدتی به عنوان سرباز مدافع حرم در استان فلوجه در عراق به جنگ با داعش پرداخته است. دفاع از حرم امیر نوری، سر و صدای زیادی بر پا کرود و خیلی‌ها این کار او را نوعی خودنمایی قلمداد نمودند. امیر نوری در این باره گفته است این کار را تنها به خاطر اعتقادات قلبی و قدردانی از مدافعان انجام داده و هیچ انگیزه‌ای مانند پول و یا شهرت برای او مهم نبوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.