کد خبر : 1538 / /
/

جدیدترین تصاویر از حنا و آروین دوقلوهای مجید صالحی به همراه عکسی از همسرش را گردآوری کرده ایم که قطعا برایتان جذاب خواهد بود.

جدیدترین تصاویر از حنا و آروین دوقلوهای مجید صالحی به همراه عکسی از همسرش را برایتان گردآوری کرده ایم که قطعا برایتان جذاب خواهد بود.

تصاویر جدید دوقلوهای مجید صالحی

مجید صالحی شخصیت محبوب مجید دلبندم یکی از چهره هایی است که در نقش های طنز و جدی هنر بازیگری اش را در معرض دید اهالی هنر و مردم قرار داده است. این هنرمند کشورمان 26 خرداد چهار سال پیش تجربه بی نظیری در زندگی اش کسب کرد و لطف خداوند شامل حالش شد و پدربودن را تجربه کرد.

مجید صالحی

مجید صالحی با تولد دوقلوهایش حسابی سوپرایز شد و 26 خرداد امسال جشن تولد 4 سالگی حنا و آروین دوقلوهایش را در کنار همسرش جشن گرفت و به تقدیر از زحمات همسرش پرداخت.

مجید صالحی

بیوگرافی مختصر مجید صالحی

سید مجید صالحی در تهران خیابان امین الملک (امامزاده حسن) به دنیا آمد. وی پس از اخذ دیپلم ریاضی و فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در مؤسسهٔ بازیگری رسام هنر و کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، این حرفه را به‌طور جدی دنبال کرد.

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

مجید صالحی

مجید صالحی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.