کد خبر : 1576 / /
/

این روزها شاهد مدلینگ شدن برخی از بازیگران زن سینما و تلویزیون هستیم و این بار حدیثه تهرانی نیز به جمع بازیگران مدلینگ پیوست.

بسیاری از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری به شغلهای دیگر نیز روی می آوردند برخی رستوران داری را انتخاب میکنند و بعضی فروشگاه های لباس و لوازم ورزشی ولی برخی دیگر از بازیگران به ویژه بازیگران خانم مدلینگ را انتخاب میکنند.

حدیثه تهرانی متولد سال 1363 در در محله نارمک تهران و یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل می باشد، لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگری هم در کلاسهای آزاد بازیگری گذرانده.

عکسهای جدید حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی

 

حدیثه تهرانی

 به دلیل تشابه اسمی اش با خانم هدیه تهرانی مدتی شایع شده بود که ایشان خواهر هدیه تهرانی هستند که این موضوع صحت ندارد، وی تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریال های به کجاچنین شتابان، خوش نشین ها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.