کد خبر : 1659 / /
/

سارا بهرامی بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره عکس روی لباسش در جشن ساخت ایران 2 توضیح داد.

حاشیه های لباس سارا بهرامی در جشن فیلم جدیدش

سارا بهرامی بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره عکس روی لباسش در جشن ساخت ایران 2 توضیح داد.

سارا بهرامی

داستان ساخت ایران 2 در ادامه فصل اول اتفاق می افتد، جایی که دکتر مخترع تصادف میکند و ساک او که حامل اختراعات نویی در علم بشریت است دست غلام فرد لاتی می افتد و او به بهای همین ساک به خارج می رود اما هیچکس نمیداند او دکتر واقعی نیست…

عکس روی لباس سارا بهرامی متعلق به چه کسی است

جشن ساخت ایران 2 با حضور بازیگران و عوامل این سریال در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. سارا بهرامی بازیگری که در جشنواره فیلم فجر 36 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن این جشنواره را از آن خود کرد در این مراسم با لباسی خاص ظاهر شد.

سارا بهرامی

تیپ متفاوت سارا بهرامی در جشن ساخت ایران 2 نظرهای زیادی را به خود جلب کرد و طرحی که روی مانتوی این هنرمند کشورمان وجود داشت نگاه های زیادی را متوجه خود کرد. همین موضوع باعث شد تا سارا بهرامی با انتشار پستی درباره عکس روی لباسش توضیح دهد.

توضیح سارا بهرامی درباره عکس روی لباسش در جشن ساخت ایران 2

سارا بهرامی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت:آن ها فکرکردند سورئالیست هستم ولی اینطور نبود.من هیچ گاه رویا نکشیده ام.من رئالیسم خودم را ترسیم کردم ... #فریدا_کالو*** تصویر فریدا کالو ،آب مرکب روی روزنامه ****

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.