کد خبر : 1706 / /
/

میلاد کی مرام از خوشتیپ ترین بازیگران جوان ایرانی است که این روزها با استایل های جذابش حسابی سر و صدا به پا کرده است.

 

میلاد کی مرام بازیگر 32 ساله کشورمان کسی است که این روزها با تیپ و استایل اش حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و در فرش قرمز جشنواره های مختلف با سبک لباس پوشیدن اش جلب توجه میکند.

خوشتیپی به سبک میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

اولین قدم برای خوشتیپ بودن داشتن تناسب اندام است, میلاد کی مرام قد بلند و ورزشکار است یکی از دلایل خوشتیپی او قطعا همین است اگر به صفحه اینستاگرام او سر بزنید از علاقه او به ورزش پی میبرید.دومین نکته تاثیر گذار در تیپ و جذابیت آقایان مدل موی آن ها است که این بازیگر جنتلمن بهترین مدل مو یعنی مدل موی کوتاه را برای خود انتخاب کرده است.

 

سبک لباس پوشیدن میلاد کی مرا

میلاد کی مرام

میتوان گفت میلاد کی مرام با جسارت است و توانسته است استایل های مختلف را امتحان کند او به خوبی از اهمیت خوش استایلی برای یک بازیگر باخبر است به همین دلیل به ظاهر و سبک لباس ها پوشیدن اش اهمیت میدهد, او معمولا در مراسم ها و برنامه های تلویزیونی کت و شلوارهای رسمی با جلیقه میپوشد و اکسسوری مورد علاقه اش عینک است. سبک لباس پوشیدن اسلیم فیت او را به یک جنتلمن ایرانی تبدیل کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.