کد خبر : 1805 / /
/

علت سانسور شدن سریال گاندو چه بود پاسخ کوبنده گاندو به ظریف را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

قسمت سانسور شده گاندو 

سریال گاندو 2 به لیست سریالهای تلویزیونی در سال 1400 اضافه شده و یکی از سریالهای متفاوت در ایام نورز است که روی آنتن شبکه سوم خواهد رفت.

پخش سریال گاندو 2 در نوروز 1400

سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی یکی از سریال های پربازیگر تلویزیون در سال 1398 بود که فصل دوم آن نیز در حال ساخت است.

سریال گاندو 2 در حالی میان سریالهای نوروزی قرار گرفته است که تا پیش از این روال رایج در نوروز، پخش سریال های طنز بود و  نمایش مجموعه ای با مضمون امنیتی  سیاسی در نوروز سابقه نداشت.

وحید رهبانی و داریوش فرهنگ

پاسخ کوبنده گاندو به ظریف 

فصل دوم سریال گاندو فعلا با نام لوتی عرفی شده و در فهرست سریالهای تلویزیون در نوروز 1400 قرار گرفته است.این سریال می تواند رقیب سختی برای سریان نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در جذب مخااطب داشته باشد.

مهدی آذرپندار مدیر فیلم و سریال شبکه 3 سیما در معرفی سریال گاندو 2 گفته است:

لوتی تقلای یکی از سرویس های جاسوسی بیگانه برای ضربه زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.