کد خبر : 1896 / /
/

«شبهای مافیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با حضور چهره های شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون، موسیقی و فوتبال شنبه ها و یکشنبه ها از فیلیمو پخش می شود.

شب سوم از فصل دوم «شبهای مافیا» با حضور بانوان منتشر شد.

بالاخره شهروندان موفق می شوند مافیا را شکست دهند؟!

«شبهای مافیا» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با حضور چهره های شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون، موسیقی و فوتبال شنبه ها و یکشنبه ها از فیلیمو پخش می شود.

 در فصل دوم از این مجموعه که به رقابت بانوان هنرمند اختصاص دارد، نسرین مقانلو، مائده طهماسبی، فریبا‌ نادری، سولماز غنی، ساغر قناعت، آشا‌ محرابی، نیکی مظفری، سارا منجزی، سوگل طهماسبی، حدیث فولادوند، نگار فروزنده و نفیسه روشن حضور دارند.

 این رئالیتی شو که با گردانندگی محمدرضا علیمردانی در جزیره کیش تولید شده، در مجموع میزبان 42 چهره است و 15 قسمت خواهد داشت.

شبهای مافیا روزهای شنبه و یکشنبه هشت صبح از فیلیمو پخش می شود.

 

درباره سریال شب های مافیا - فصل 2 قسمت 2

سریال شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال و در ژانر خانوادگی اجتماعی می‌باشد. در این سریال محمدرضا علیمردانی، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سیما تیرانداز، مریم مومن، آزیتا ترکاشوند، سیدجواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی، بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، عماد طالب زاده، کاوه خداشناس، شقایق دهقان، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی، شبنم فرشادجو، شهرزاد کمال زاده، سمیرا حسن پور , رویا میرعلمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

شب های مافیا

خلاصه داستان سریال شب های مافیا - فصل 2 قسمت 2

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.