کد خبر : 1909 / /
/

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال: هیئت مدیره با تمدید قرارداد هرویه میلیچ موافقت کرده است.

میلیچ در استقلال ماندنی شد؟

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال: هیئت مدیره با تمدید قرارداد هرویه میلیچ موافقت کرده است.

میلیچ

کاظم قیم ، مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال گفت: هروویه میلیچ با حسن نیت به ایران برگشت و قرار است مبلغ ارزی به زودی به او اعطا شود.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال خبر داد که هیئت مدیره آبی ها با تمدید قرارداد هرویه میلیچ موافقت کرده است و انجلم آن را به احمد مددی مدیرعامل استقلال سپرده است.

با تایید هیات مدیره استقلال تمدید قرارداد هرویه میلیچ برعهده احمد مددی مدیرعامل باشگاه است.

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال در روزهایی که ایران را ترک کرده و به کشورش رفته بود، شرط بازگشت خود به ایران را تمدید قراردادش برای فصل آینده قرار داد.در آن مقطع مدیران استقلال قول حل مشکلات میلیچ و پرداخت مطالباتش را به این بازیکن داد و بعد از درخواست فرهاد مجیدی او قبول کرد به ایران برگردد و کارش را با استقلال از سر بگیرد.

با وجود جلساتی که میلیچ با مدیران استقلال داشته اما هنوز قرارداد این بازیکن برای فصل بعد تمدید نشده است. در این خصوص اما ظاهرا هیات مدیره موافقت خود را رسما اعلام کرده و همه چیز آماده انجام است.

همه چیز را برای بستن قرارداد انجام داده ایم

حجت نظری، سخنگوی هیات مدیره استقلال در این خصوص بیان کرد:

 این قصه خیلی طولانی شده و ما حق می‌دهیم که هواداران نگران باشند که چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما ۲ بخش سیاست گذاری و اجرا در مجموعه باشگاه داریم که در یکی از جلسات سال ۹۹ هیات مدیره مصوب کرد که میلیچ به ایران برگردد. بعد از کش و قوس‌هایی آقای عبدیان مبلغ پیش پرداخت میلیچ را به باشگاه داد و هیات مدیره همه چیز را برای بستن قرارداد به سرانجام رسانده اما امیدوارم کارهای نهایی توسط آقای مددی انجام شود تا قرارداد این بازیکن را تمدید شده بدانیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.