کد خبر : 2040 / /
/

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، صدا و سیما سریال‌های ویژه پخش در این ماه را اعلام کرده است که سریال‌های شبکه ۱ و ۵ متعلق به علیرضا افخمی و برادرش بهروز افخمی است.

رقابت برادران افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰

در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، صدا و سیما سریال‌های ویژه پخش در این ماه را اعلام کرده است که سریال‌های شبکه ۱ و ۵ متعلق به علیرضا افخمی و برادرش بهروز افخمی است.

سریال احضار

مجموعه تلویزیونی ماورایی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید، شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایی ایفای نقش می کنند.

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی شبکه پنج حدود ساعت ۲۳، پخش می‌شود.

سریال «رعد و برق» روایتی از مناطق سیل زده‌ای است که نوروز سال گذشته درگیر شدند. این سریال که از مدت ها پیش در حال تولید است برای پخش رمضانی انتخاب شده است.

بازیگران سریال «رعد و برق»

محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مختار سائقی، شهرام قائدی، مهدی زمین پرداز، مرتضی کاظمی، نیوشا مدبر، مریم عبادی، سیما محمدی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، مجید درستی و... از جمله بازیگرانی هستند که جلوی دوربین این سریال رفته اند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.