کد خبر : 2415 / /
/

مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم با دفاع از عملکرد این گروه در تولید سریال های ماه مبارک رمضان گفت:احساس نمی‌کنیم کیفیت سریال های رمضان پایین است!

مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم:

احساس نمی‌کنیم کیفیت سریال های رمضان پایین است!

مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم با دفاع از عملکرد این گروه در تولید سریال های ماه مبارک رمضان گفت:احساس نمی‌کنیم کیفیت سریال های رمضان پایین است!

سریال احضار

مجید اکبرشاهی؛ مدیرگروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره سریال‌های رمضانی امسال و نقدهایی که نسبت به کیفیت این آثار مطرح شده؛ گفت: ما این احساس را نداریم که کیفیت‌ها پایین است، هنوز آمار و نظرسنجی‌های مردمی اعلام نشده که مردم گفته باشند کیفیت پایین است.

وی ادامه داد: از نظر ما کیفیت مطلوب است، یک سری هم نقد دارند به هر حال همیشه به کارها نقد وارد می‌شود ولی فعلاً سریال‌ها در شروع است و خیلی از کسانی که باید نقد کنند هنوز قلم برنداشته‌اند تا آثار را نقد کنند و به نظرم هنوز زود است که کارها را قضاوت کنیم.

اکبرشاهی درباره اینکه چقدر در زمان تصویب فیلمنامه یا بازبینی سریال‌ها این حساسیت برای کیفیت آثار وجود دارد؟ بیان کرد: حتماً همینطور است. من با قاطعیت می‌گویم سریالی مثل «احضار» به لحاظ درام و قصه شاید در ۲ سال گذشته نظیر ندارد و من کاری که این چنین قصه درست، منسجم، روان و پرکشش داشته باشد به خاطر نمی‌آورم.

وی در واکنش به اینکه این سریال نسبت به آثار قبلی علیرضا افخمی در دهه ۸۰ از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده است و برای بسیاری هم عیان بوده است، عنوان کرد: نمی‌شود که چون شما می‌گویید عیان است این اتفاق درست باشد من هم می‌توانم بگویم خیلی عیان است که قصه این کار خیلی قوی‌تر است. هنوز باید بگذرد و به طور مثال با منتقدان حرف بزنیم که آیا استفاده از بازیگر ناشناخته خوب است یا خیر یا درباره موارد دیگر باید صحبت کرد.

انتخاب نهایی با مخاطب است

مدیرگروه فیلم و سریال سیما فیلم درباره وسواس روی فیلمنامه‌ها و خروجی سریال‌ها بیان کرد: حتماً دقت می‌شود هم ما و هم گروه سازنده این دقت را دارند و هم شوراهای مختلفی که در سیمافیلم دایر است دقت می‌کنند و حتماً تشخیص ما این بود که این کار بهتر است و اگر این تشخیص نبود آن را انجام نمی‌دادیم و به تولید نمی‌رسید.

سریال های ماه رمضان

اکبرشاهی انتخاب نهایی را با خود مخاطب دانست و عنوان کرد: ما در قسمت اول هم چندین بار زیرنویس کردیم که فضای سریال چگونه خواهد بود و غیر از آن هم همان هشدار سنی را می‌گذاریم و خانواده‌ها می‌توانند با چنین دیدگاهی، تمهید و روش مورد نظر خود را لحاظ کنند. انتخاب با خود مخاطب است تذکر هم داده شده است و این مخاطب است که در نهایت می‌تواند انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.