کد خبر : 2437 / /
/

سریال احضار که در شبهای ماه رمضان پخش می شود بازیگران جوان و با استعدادی را مانند مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره معرفی کرده است.

 

​سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید، یکی از مجموعه های تلویزیونی است که پخش آن از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است. این سریال علاوه بر همکاری با بازیگران مطرح، جوانان نو ظهور و  با استعدادی را در عرصه بازیگری معرفی می کند.

مینو آذرمگین یکی از بازیگران جوانی است که با نقش زهره در این سریال مورد توجه قرار گرفته است.

زهره در سریال احضار

زهره و مائده در سریال احضار که دختر عمه و دختر دایی هستند به همراه دو دوست خودبه نام سوسن و شکیبا برای یک سفر تفریحی به شمال می روند. با وجود اینکه این چهار نفر از دوستان صمیمی یکدیگرند اما یکی از آنها حس خوبی نسبت به مائده نداشته، به او حسادت می ورزد و این سفر بهانه ای برای رفتارهای کینه توزانه او می شود.

اضافه شدن محسن خواستگار قبلی مائده به جمع این دوستان، سرنوشت زهره و مائده را به طور کلی تغییر می دهد.

زهره در سریال احضار

مینو آذرمگین بازیگر جوان تئتر و تلویزیون متولد سال 1370 است. این بازیگر فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرده و تاکنون  در چندین نمایش از جمله نمایش «تئاتر» با نظارت و کارگردنی صابر ابر، پانته آ پناهی ها و الهام کردا  به روی صحنه رفته است.

بازیگر نقش زهره در سریال احضار تاکنون تجربه کار سینمایی و تلویزیونی نداشته و برای نخستین بار با این مجوعه مناسبتی، بازیگری در برابر دوربین را تجربه کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.