کد خبر : 2501 / /
/

سحر زکریا با بی معرفت خواندن مهناز افشار و در واکنش به استوری او نوشت:« خانم افشار ممنون نمیدونستم معرفت یک مدرک بزرگه ،بعد خواهش میکنم شما سکوت کنید چون فکر کنم خوب هم دیگر رو میشناسیم و...

سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲، اراک) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. برخی شهرت سحر زکریا را به دلیل بازی در سریال های مهران مدیری میدانند. سحر زکریا بعد دعوت نشدن به کار جدید مهران مدیرى شروع به اعتراض کرد. سحر زکریا در پی فوت فوتبالیست و بازیگر نامدار علی انصاریان در صفحه شخصیش صحبت های کرده که باعث واکنش تند در ٢٠:٣٠ شد. سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. 

خشم سحر زکریا از استوری مهناز افشار؛ سکوت پیشه کن!

سحر زکریا با بی معرفت خواندن مهناز افشار و در واکنش به استوری او نوشت:« خانم افشار ممنون نمیدونستم معرفت یک مدرک بزرگه ،بعد خواهش میکنم شما سکوت کنید چون فکر کنم خوب هم دیگر رو میشناسیم وفکر کنم دوستان چون حافظه اشون کمی مشکل دارد یادمان نمیرود قیمت انگشتر ازدواجتان چقدر بود؟ و به چیزهای دیگر اشاره نمی کنم چون شرافت را یاد گرفته ام حالابگذریم شما چگونه فعال سیاسی شدید با اتفاقات گذشته؟! البته ما اینگونه هنرمندان کم نداشتیم مثلا آقای مخملباف، وسوال من اینست شما در ایران تشریف دارید؟ گرفتاری ما را دارید؟!

سحر زکریا

همین الان واگسن فایزر چون نماینده مجلس ا علام کرده جرات کردم اسمش را بیاورم چون چند ماه پیش به من توپیدنند برای همین واکسن تازه برند را نگفته بودم به هر حال این دوست با معرفت شما که باز به آن نمی پردازم وسایبریتهای مثل ایشان البته اگر تا به الان واکسن نزده باشند!!!!باید 10000000میلیون تومان بدهند، ولی مردم عادی وخیلی از همکاران من هم نداریم که این واکسن را بزنیم واین دوست با معرفت شما وامثالهم دارند به نظرم بعضی وقتها بهتر است مداخله نکنیم چون خوب همدیگر را میشناسیم مردم را میتوان فریب داد ولی همکاری مثل بنده را نه چون هیچوقت در قربان صدقه های به دروغ شما ها بودم و نه گیس و گیس کشیتان هم نبودم پس لطفا سکوت پیشه کنید ممنون از شما واگر دوستان مجازی مرا میکوبند که یک جریان پروپاگاندای جالبیست این را هم نشر بدهند هم به گوش شما برسد هم به دیگران سپاس وبا آن دسته هستم که کامنت گذاشته بودنند به تو چه نوش جانش پس وقتی واکسنی قرار است بزنید باز بگویید نوش جانش یاد آن 10000000میلیون بیفتید چه مردم سخاوتمندی شدیم، یاد بودا وهند و عقایدشان افتادم، ولی شما هم آن مردم گرفتار نیستید، یک مشت شکم سیرید که میآید این کامنتها را میگذارید هرچه میخواهم حرف نزنم نمیگذارند، شما به موسیقی که درش وارد شدید بپردازید وبه جای وقت تلف کردن روی زبانتان کار کنید که جلوی دوربین آبروریزی نشود ، ما رو هم ول کنید خودمان میدانیم چه کنیم فکرتان را مشغول ما نکنید سپاسگذارم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.