کد خبر : 2691 / /
/

فرانسیس مک‌دورمند با فیلم سینمایی «سرزمین آواره‌ها» امسال توانست سومین اسکار خود را به خانه ببرد.

 

مراسم اسکار 2021 شب گذشته در مراسمی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد. فرش قرمز در سالنی کنار سالن اصلی اهدای جوایز برگزار شد که مهمانان در فضای باز حضور داشتند و نکته جالب توجه ماسک نزدن بیشتر مهمانان حاضر در مراسم بود و مجریان با فاصله از نامزدهای اسکار با آن‌ها گفت‌وگو می‌کردند.

نکته جالب درباره اسکار 2021

 کلوئی ژائو در اسکار امسال به دومین زن کارگردان و اولین زن غیر سفیدپوست تبدیل شد که توانست برنده جایزه اسکار کارگردانی باشد و نکته جالب توجه درباره او در این مراسم این است که بر خلاف همه مهمانان اسکار که لباس‌هایی گرانقیمت به تن دارند مثل مراسم گلدن گلوب با لباسی ساده در مراسم اسکار حاضر شد. فیلم او «سرزمین آواره‌ها» توانست سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.

اسکار 2021

فرانسیس مک‌دورمند با فیلم سینمایی «سرزمین آواره‌ها» امسال توانست سومین اسکار خود را به خانه ببرد. او پیش‌تر برای بازی در فیلم‌های «فارگو» و «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» توانسته جایزه اسکار را از آن خود کند. گلن کلوز رقیب مک‌دورمند امسال برای هفتمین بار برای کسب جایزه اسکار با شکست مواجه شد.

آنتونی هاپکینز هم امسال توانست برای دومین بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی شود. او در سال 1992 برای بازی در فیلم سینمایی «سکوت بره‌ها» این جایزه را دریافت کرده بود و امسال با فیلم «پدر» برای دومین بار جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را از آن خود کرد. او شب گذشته برای دریافت جایزه‌اش در سالن حاضر نبود.

رکوردداران اسکار 2021

دو فیلم «روح» و «منک» با برنده شدن دو اسکار پس از «سرزمین آواره‌ها» توانستند رکورددار اسکار 2021 باشند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.