کد خبر : 2748 / /
/

استوری شب گذشته نیوشا ضیغمی و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شائبه را بوجود آورد که وی از همسرش جدا شده است.​

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 59 در تهران به دنیا آمد.  نیوشا ضیغمی با آرش پولاد خان که تاجر نقره است ازدواج کرده است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. نیوشا ضیغمی در مسابقات تیر و کمان که به نفع انجمن حامیان کودکان برگزار می‌شد شرکت کره است. نیوشا ضیغمی داری یک دختر به نام لنا می باشد.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش 

بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی

استوری شب گذشته نیوشا ضیغمی و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شائبه را بوجود آورد که وی از همسرش جدا شده است، نیوشا ضیغمی استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد و تصاویر همسرش را از بایگانی خارج نمود.

نیوشا ضیغمی و همسرش 

نیوشا ضیغمی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.